/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Fonts / Spørgsmål
10  Bille1948 320
Hvilken font er dette ?
Fra : kgp43
Vist : 823 gange
50 point
Dato : 07-02-02 19:04

Hej,

Er der nogen der kan fortælle mig hvilken font han har brugt til følgende:

Reseller Plan
Site Design
FAQ
Support ect...

http://www.1-host.com/

Accepteret svar
Fra : Duckieboy

Modtaget 50 point
Dato : 08-02-02 18:31

Hejsa!

lige præcist hvilken skrifttype der her er brugt er svær at bedømme, idet han har givet den en 3d effekt. Desuden kan mange fonte ligne denne hvis man gør dem lidt fladere.

Men hvis du mangler en speciel font, til et eller andet er det bedste du kan gøre at gå ind på http://www.flamingtext.com under "fonts" og så finde en du kan li!..

Jeg håber det kunne hjælpe.....jeg har hvert fald brugt flamingtext mange gange, idet man også kan lave overskrifter, bannere, animationer og meget mere....

MVH Duckieboy

Kommentar
Fra : yrsa

Dato : 08-05-02 19:09

Kan ikke anbefale at bruge dette font, da det er svært at læse. At man har brugt skygger gør det bare endnu sværer at læse. På nettet skal scanningen forgå hurtigt, jo tydeligere fontet er des hurtigere og bedre. Minimalisme er in, fødselsdag er ude!

Kommentar
Fra : Psylicium

Dato : 31-08-02 17:06

Denne skrifttype hedder NEUROPOL - og jeg ææææælsker den ;)