/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Ballet og fyld til skridtet?
Fra : toveditlevsen
Vist : 1284 gange
420 point
Dato : 09-10-03 23:51

Jeg vil gerne høre om der er nogen der ved hvad de mandlige ballet dansere brugere til at fylde ud i skridtet så de ser lidt større ud, og hvor man kan skaffe sådan noget?
det er vel også til at holde lidt mere på tingene?

Er der nogen der ved det?

eller er der andre forslag til hvad man kan bruge hvis man absolut skal have tights på???

Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 420 point
Dato : 10-10-03 02:14

Ragsokker - Hvis ikke, så et suspensorium - fåes på apoteket

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 10-10-03 09:40

Hej,
Hvad med tvist - det har en hver mand jo lige ved hånden alligevel
Nej det er nemt at tage i den mængde man føler er nødvendigt, opsuger sved og må være behageligt blødt.

Rigtig god fornøjelse.

Kh.
TulleTine

Kommentar
Fra : toveditlevsen

Dato : 10-10-03 12:06

Hvad er ragsokker og tvist for noget????

Aldrig hørt om det..

Kommentar
Fra : toveditlevsen

Dato : 10-10-03 13:31

Så fandt jeg ud af hvad ragsokker er. Men hvordan bruger man dem? Nogle konkrete forslag

Men hvad er tvist?

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 10-10-03 14:03

Ragsokkerne - Du slår en knude på hver fod, og lægger skaftet dobbelt omkring sig selv.

Burde give en god facon - Det er ren ":What Schwarznegger always wanted:"
II
0 0

Spøg til side - Suspensoriet (løfter og holder på plads) er svaret på den mere seriøse del af spørgsmålet.
Derudover gives der en række "Cups".. Der er mere ovre i den beskyttende afdeling
http://www.internationaljock.com/softcups.html
http://www.internationaljock.com/hardcups.html
http://www.internationaljock.com/zpage3-3507.html

Kommentar
Fra : toveditlevsen

Dato : 14-10-03 00:29

Gode svar og brugbart. Vil bare lige høre om der er andre forslag inden jeg giver point

Kommentar
Fra : toveditlevsen

Dato : 21-10-03 01:07

Hmm. der kommer ikke meget nyt ind. Jeg giver den lige en dag eller 2 mere.

Godkendelse af svar
Fra : toveditlevsen

Dato : 21-10-03 23:43

Tak for svaret JensT. Suspensorium it is..