/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
hmmmm ja problemer med mit php system
Fra : NeoNmaN
Vist : 503 gange
20 point
Dato : 09-10-03 13:18

Haii all er ved at code et php system hmmm men den postet hele tiden det der kun ska stå på forsiden ud på alle side er max underligt :S

<?php
session_start();
if (isset($_POST["ok"])) {
require("mysql.php");

$kodeord = $_POST["kodeord"];

$resultat = mysql_query("select brugernavn, kodeord from admin where kodeord='$kodeord'");
if(mysql_num_rows($resultat) != 0) {

$raekke = mysql_fetch_array($resultat);

$_SESSION['brugernavn'] = $raekke['brugernavn'];
$_SESSION['kodeord'] = $raekke['kodeord'];
header("Location: adminok.php");
mysql_close($conn);
}else{
echo "Vis du ikke er admin er det nok der for du ikke har et User name og Password ;)";
}
?>

<? include "mysql.php"; ?>

<?
//Vis min side er online
$config = "1";
if($config == "1"){
?>

<html>
<style>
body,td,div,p {
font-family:verdana;
font-size:10px;
}
a {
color:#000000;
text-decoration:none;
}
A:hover {
text-decoration:underline;
}
</style>

<body topmargin="0" leftmargin="0" rightmargin="0" bottommargin="0">

   <center>

<table width="700" border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" height="100%">
<tr>
<td width="100" valign=top>
- #RiyF -<br>
<?
$sql = mysql_query("SELECT * from menu ORDER BY id");
while ($row = mysql_fetch_array($sql)) {
   print "<a href=\"index.php?id=$row[id]\">$row[name]</a><br>";
}
?>
<br>
Admin Menu<br>
Login<br>
</td>
<td valign="top" width="600">

<center>
<table width='550'>
<tr><td>

<?
//Poster siden ud vis du er på Forsiden
if ($id=="") { echo "Du er på forsiden lige nu velkommen"; }

$sql = mysql_query("SELECT * from menu where id = '$_GET[id]'");
$row = mysql_fetch_array($sql);
eval('?>'.$row['indhold']);
?>

</td></tr>
</table>
</center>

</td>
</tr>
</table>

</center>

</body>
</html>

<?
//Vis min side er ofline
}
else{
echo"Config er offline!<br>Config er sat til: $config";
}
?>

Det var så lige hele den fil jeg leger med hmmm men ja hvad fuck kan jeg ha gjort forkert ??

MVH daniel fleger point kommer slf ind regner med den der svare for 100 ;) men har squ ikke lige fleger point :S

Kommentar
Fra : XcaliBerG

Dato : 09-10-03 15:29

Jeg tror du er nødt til at forklare lidt nærmere .. Måske derfor du ingen svar har fået :)

Og så lige et lille sidespørgsmål .. Hvor gammel er du ?

Kommentar
Fra : Jin2k

Dato : 10-10-03 11:21

Helt enig... Dit indlæg fremhæver ikke ligefrem problemet...

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 20-10-03 16:24

hmmm er 18 men er ordblind i know jeg staver a lort og ja problemet er løst me ner fucking skod man ikke kan tage sine point back :((