/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Swimmingpool
Fra : MSondergaard
Vist : 432 gange
50 point
Dato : 09-10-03 08:00

Hej

Jeg henvender mig i dette forum, da jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig !!

Jeg har netop købt en stålpool - 6 Ø /1.20. på dba.dk.
Er der nogle der har eller ved hvor jeg jeg finder opsætnings/monteringsvejledning ??.

Kommentar
Fra : poularne

Dato : 09-10-03 10:45

hvis det er en fabriksfremstillet pool, er det muligt at finde enten fabrikanten eller manualen her på nettet,

mvh. Poul-arne

Kommentar
Fra : MSondergaard

Dato : 09-10-03 14:59

Hej Poul Arne

Jeg har ledt overalt - kan ikke finde noget, derfor henvender jeg mig her - Alle gode råd ønskes.

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 15-10-03 12:50

Jeg kender en som har et svømmebassin-firma.
han har vist over 25 års erfaring,og en fin hjemmeside om montage.mm.
adressen er www.mebalux.dk