/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Pris på guitar - JACKSON PS2
Fra : NielsPT
Vist : 615 gange
200 point
Dato : 08-10-03 23:48

Hejsa

hvad vil i anslå sådan en guitar på billedet (linket) koster fra ny?
Nogen der vil knytte en kommentar til guitaren, er den god?

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=9495259

Mvh Niels

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-03 08:37

Hvis du ser sælgers kommentarer, lyder den "varm".

Jeg kan ikke finde en dansk pris, men US prisen er 595USD, så de 6,5 kilo i nypris (liste) lyder rigtigt. Ønsker du dig en ny guitar, billigt, kan jeg anbefale dig Amptown i Hamborg (jeg ved godt det er langt væk), men min spade kostede under det halve dernede. Endvidere kender jeg nogle der har købt Pa dernede (Dynacord) til særdeles attraktive priser.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-03 12:26

Er det dig der købte den?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-03 12:35
Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 09-10-03 14:38

Kan man betale over nettet på amptown? og bringer de ud (til Danmark)?

Kunne godt tænke mig enten en el- eller en western guitar til mellem 1000-2000 kr..

Mvh Niels

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 200 point
Dato : 09-10-03 14:49

Jeg ved det ikke, men ring derned. De har (eller har ihverttilfælde haft) folk der taler udmærket engelsk. Det er efterhånden en del år siden jeg har handlet med dem. Der kørte vi bare derned. Det er jo kun en god times kørsel fra grænsen. Nu er jeg selvfølgelig også jyde. Kender nogle sjukker der har handlet meget dernede, Pa, pult og amps. De siger det er ca halv pris.

Min spade var dengang prissat i dk til 13995,- den fik jeg for vistnok 5500,-

Godkendelse af svar
Fra : NielsPT

Dato : 09-10-03 15:05

Tak for svaret 3773.