/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Penis størrelse???
Fra : kanuni58
Vist : 23741 gange
40 point
Dato : 08-10-03 10:05

Hej jeg er en fyr. min penis er ca 15 cm, men jeg vil gerne have den at den bliver størrere så den bliver ca 20 cm. hvordan gør jeg det. er der nogle midler og til sidst hvad synes piger om det

Kommentar
Fra : diveduck

Dato : 08-10-03 10:12

Og hvorfor skal den være større, selv er jeg udrustet med 17 cm. Ofte har jeg haft problemer med at det har gjordt ondt på mine kærester når jeg "stødte i bund". Så jeg vil foreslå lidt teknik træning i stedet for - det er noget der hitter

God øvelyst

Kommentar
Fra : poularne

Dato : 08-10-03 10:20

sagt eller rettere skrevet på dansk, "Din penisstørrelse fejler ikke noget!", det er inde i hovedet det foregår, jeg ved ikke om du ser pornofilm, for så kan jeg godt forstå hvis du tror din penis er for lille, det er vi mange der skulle tro hvis man kigger på dem i filmene, og med hensyn til hvad pigerne vil sige hvis du fortalte dem at du eventuelt har fået din penis opreret større, -- Jaa de vil for de flestest vedkomne tænke - det var da for dumt. lige ledes er det sådan at en opration foregår ved at man tager selve roden af penis og "skubber" frem, men som regel giver det en masse komplikationer og efter en kort årrække har den flyttet sig tilbage hvor vorherre har sat den. vær nu glad for den du har, det har du med garanti god grung til.

mvh. Poul-Arne

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 08-10-03 10:39

Hej Kanuni58-

Bare rolig, en penis hos en fuldt udvokset mand er i gennemsnit mellem 12 og 18 cm. når den er stiv, så din længde er jo fuldstændig normal.

Det kan være enormt ubehageligt og fuldstændig fratage én sexlysten, hvis penis er for stor/lang. Jeg synes personligt at det er værre, end med én der er for kort (og når jeg skriver for kort, så skal man altså ned omkring 5-6 cm. før det er irriterende). Og som Diveduck skriver, så er det teknikken der er afgørende.
Desuden kan kvinden nemt træne sine skedemusker til at stramme omkring penis, næsten uanset størrelsen.

Så op med humøret og lad være at skamfere din krop - det er garanteret kun dig selv, der synes den er for lille.

Rosekamp

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 08-10-03 10:53

Hejsa

Din penis ligger i normal-området, og derfor kan en operation slet ikke anbefales pga bivirkninger. Du bliver nødt til at acceptere din penis, som den er. Har du andre spørgsmål, er du velkommen anonymt at ringe til Sexlinien på tlf. 70202266 - hverdage mellem 15

Men huske at det ikke størrelsen der er det afgørende for de fleste kvinder.

Ps.
KLIK HER! og vær i al fremtid fri for mindreværdskomplekser over din penisstørrelse ;)
http://www.minorisa.es/gjie/ach-ara.jpg

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 08-10-03 10:55

Du kan anonymt at ringe til Sexlinien på tlf. 70202266 - hverdage mellem 15 og 19

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 08-10-03 13:08

Med de "forestillinger" du har mener du altså gennemsnitet = det helt store flertal har dårlig sex? De mindreværds komplexer kan være ødelæggende for både dig og din partner - er den stor nok?? Hvor romantisk!
Du har åbenbart ikke forstået at der MEGA følelser i dette, og hvad mener du så om at en kvinde KAN få super orgasme med en finger? Eller en mand kan få udløsning ved at vaske hår på en kvinde... bare nævnt ting, så du måske forstå lidt om hvad du er inde i, så kan også nævnes at: Tager du een i handen kan du få "rislen" fra hårrøderne til fødderne, og ved en anden kan du få kuldegysninger, det samme gælder helt klart for kvinder, så ham med de 20cm får måske slet ikke chancen. Glem det fis.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-10-03 16:43

[citat]
Men huske at det ikke størrelsen der er det afgørende for de fleste kvinder.
[/code]

Pippede den meget lille mand??

Frida

Kommentar
Fra : kanuni58

Dato : 09-10-03 09:44

nå okay men på en måde gad jeg godt have en stor dick men det er ligemeget. Tak for info.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 09-10-03 11:13

hej. der er den vinkle at den bliver ikke større ved sådan et indgreb i stiv tilstand, det er kun i slap tilstand, man løsner den inde ved roden så den bliver længere.
hmm i brunch i dag var der en orgasmetræner inde og snakke om orgasme, sexualitet osv. hun havde en nogle henvisninger som jeg desvære ikke fik fat i, men de kan du sikkert finde på tv2's hjemmeside og så er der bladet FHM som skulle ha en masse brugbare ting i deres blad, deres chefreadaktør var også i brunch. hvis det skulle ha interesse

Kommentar
Fra : Katte_mis

Dato : 15-10-03 14:05

Jeg ville ikk anbefale en operation da din pik kan "gå helt i stykker" af det altså i yderste tilfælde.
15 er helt normalt. Jeg er da enlig ligeglad med størrelsen (til en hvis grænse ) har både haft en kæreste på 19cm. og en på 15cm. For mig betyder bredden også mere... en lille og bred er da federe end en lille og tynd... længden er ik så afgørende.

Kommentar
Fra : epoxy_88

Dato : 15-10-03 16:25

Hey kanuni58!

Jeg skal lige høre hvor gammel du er?

Men størrelsen på din er som før nævnt helt normalt...

Hvis du bare ikke bor i afrika! (O;

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-10-03 17:59

der er faktisk lavet undersøgelser som viser at myterne om størrelsen og hvilken del af verden man kommer fra ikke hænger sammen....så den med afrika holder ikke....

Kommentar
Fra : epoxy_88

Dato : 15-10-03 18:09

Øv! Jeg troede lige jeg kunne være lidt sjov. (O;

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 15-10-03 20:08

Tutfis og Epoxy_88....

Faktisk passer det ikke helt, at størrelsen ikke hænger sammen med verdensdelen, man kommer fra.

Afrikanere ER en anelse mere veludrustede end danskere (igen afhængigt af, hvorfra de kommer - og de har altså ikke flere cm. mere), hvorimod asiatere gennemsnitligt er et par cm. mindre end danskere. Men det gælder jo hele kroppen, så proportionerne er vel ok.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-10-03 20:30

Hvad er det - der får mennesker til at gå så højt op i størrelsen på et øhh VedHæng.
Helt ærlig drenge og piger tager I et målebånd med når i skal dyrke sex???
Nu er jeg måske nok lidt af en romantikerog jeg har da aldrig målt min forelskelse med et målebånd. Jeg er da flintrende ligeglad med størrelsen på en evt. elskers lem.
Er han lækker - ja så er han sgu lækker en god sexoplevelse afhænger vel af de to individer der deltager i akten.
Selve sexoplevelsen i en forelskelse vil for mig altid stå som en sekundær glæde.

Frida

Kommentar
Fra : Sugarray

Dato : 29-10-03 16:15

Just wanted to add that Frida is right...

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 09-11-03 12:59

Hmm - Vær du bare rolig over din størrelse? Den er fuldkommen normal min ven... Den ligger lige på gennemsnittet, og du er sikkert heller ikke fuldvoksen endnu - så bare tag det roligt.
Men hvis du mener, at den er 15 i stiv tilstand, så kunne der godt være noget at tale om!
Jeg synes, det er godt du kommer ud med det, men lad være med at gå i panik uden grund. Ellers så ring til sexlinien..
mvh
/Kasper

Kommentar
Fra : loua

Dato : 12-11-03 22:33

hej... hvis du går og bliver lidt trist!, så bare mål fra røvhulet det plejer at hjælpe for mig for så har jeg da en kÆÆÆMpe pik

god jul og godt nytår

det gørelsen og ik størrelsen,,, lær det nu

Kommentar
Fra : alexandra19

Dato : 15-11-03 23:07

hihi... kære mænd... størrelse OG gørelse hænger sammen. Ikke at den skal være tyk som en spegepølse og lang som et kosteskaft, men den skal da helst være størrer end lillefingeren.

Kommentar
Fra : kanuni58

Dato : 16-11-03 11:48

jaaa ok jeg tror jeg har forstået det. Tak

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-11-03 11:57

>kanuni58

Tag det roligt - Jeg har i mange år i "fredstid" måttet leve med en afstand fra spidsen på ca. 8 cm.

Ganske vist målt fra gulvet.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-11-03 12:47

*ROTFL* Pral siger jeg bare eller du er måske ikke ret høj

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-11-03 12:51

>Frida.

Hvad skal jeg sige... Negerboller - Hmmm det gør de hvide jo osse

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-11-03 13:02

>Ram
Ja det er godt med med dig din vanskabning

Søde Kasper skriver!
Citat
Men hvis du mener, at den er 15 i stiv tilstand, så kunne der godt være noget at tale om!

Hvad??

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-11-03 13:14

>Frida.

Kasper Shortkæp har nok aldrig hørt om Penisvoks.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-11-03 13:19

>Ram
Penisvoks*S* Er det dét du har brugt
Hvordan kommer du egentlig omkring med DIN. Det må da ikke være særlig praktisk, at køre rundt med en trillebør hele tiden*LOL* Og dog??

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-11-03 13:28

>Frida.

Ja - og hvis du vidste, hvad det koster at parkere i Kbh.

Kvindelig P-vagt spurgte mig en dag; "Sig mig hvor længe tror du DEN kan stå for en tyver"?

Penisvoks - Naaajjj ikke her - Alm. mutation

Ram

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 16-11-03 15:00

hahahaha....
ik frida igen!.. for fanden man
Ved du hvad Frække frida med den alt for gode krop.. du er sexguden!..
yyiiiiiha

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-11-03 15:26

>Kaspi.

Hvad fan... ved du om Fridas krop. Er du klar over, at der er tale om en kropsstørrelse der har eget postnummer, som indeholder en fiskekone fra Esbjerg, hvor du skal bruge bogmærker, for at kunne huske hvor du er kommet til. Så med din miniature Bandit, skal du vist ha' fat i hendes øre, hvis hun overhovedet skal bemærke din tilstedeværelse.

Og er hun noget i din ånd må det være sexgudINDE - Husk det!!!!!

Ram

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 16-11-03 15:33

hmm.. du har sgu nok ret du! Det glemte jeg lige, men grunden til at jeg skrev guden, må nok være fordi, hun opfører sig som en mand? eller.. - ellers tak for rettelsen! hahaha..

Okay okay! Man er godt nok hård i betrækket, man sku næsten gå ud fra du er hendes mand!? Hahahaha.. men okay hr. store bandit jeg trækker mig tilbage - ik noget ondt ment om frida. Hun er sgu sød

Kasper

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-11-03 15:41

>Kaspi.

Gu er hun så, selv om hun har store røde ru hænder. Og så lige mellem os to - Hvis det passer hende, så æder hun én som dig til morgenmad.

Og nej jeg er ikke hendes mand

Hvilken frydefuld oplevelse det må være, at sejle ned ad Esbjergs hovedgade arm i arm som 1. styrmand på den skude - Ojiiiii mand Thats Leif.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-11-03 16:25

Ram din afskyelige %#¤"&=%#¤
Citat
Hvad fan... ved du om Fridas krop. Er du klar over, at der er tale om en kropsstørrelse der har eget postnummer, som indeholder en fiskekone fra Esbjerg, hvor du skal bruge bogmærker, for at kunne huske hvor du er kommet til. Så med din miniature Bandit, skal du vist ha' fat i hendes øre, hvis hun overhovedet skal bemærke din tilstedeværelse.

*ROTFLMAO*
Du sku' lige vide sku' duMin mand*GGG*Du ville ikke ha' en chance

Og Kasper du er stadig sød

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-11-03 16:31

>Frida.

Det er sgu da ikke din mand jeg er interesseret i

Ram

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 16-11-03 17:47

Lad mig konkludere en ting ud fra alt dette hurlumhej!
Jeg vil bare give en sidste besvarelse på denne mands spørgsmål, hvad angår hans nedre dele... for fanden da! Hvorfor er mange mænd så skide interesseret i at få den gjort længere?! Det forstår jeg altså ik.. den er fin som den er og basta!..
håber det var et svar mester!
mvh
/Kasper

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-11-03 23:02

HI HI Kasper - Og hallo hallo. Hvad mener du i grunden - når du siger, at jeg opfører mig som en mand??
Og Kasper! Nogle er interesseret i at få den gjort længere - og andre er intereseret i at samlejet skal vare længere*GG* Men sån' er der jo så meget

Frida

Kommentar
Fra : secret

Dato : 17-11-03 11:23

Believe me ! Det er ikke din dick du skal bekymrer dig om, det er din psykisk tilstand - når du er i seng med en.
Du skal først gør din pige glad med en ordenlig forspil, og tænk på alle hendes "hemmelige knapper" sidder ikke i bunden, men næsten på overfladen ! Din dick bliver først stiv og "konkurrancedygtig" når du glemmer dine bekymringer ...

... siger alle mine glæde kærester.

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 19-11-03 11:18

Hej kanuni58

Kirurgen Per Gunnar Opitz udtaler følgende...

CITAT:
Den mest almindelige årsag til, at mænd vil have opereret penis er, at de synes, at den er for lille i slap tilstand. Det bevirker, at de føler sig hæmmede i f.eks. omklædningsrum. Nogle mænd har så store komplekser, at de undgår at bade sammen med andre efter arbejde eller træning, siger Per Gunnar Opitz.
- Det er vigtigt at understrege, at forlængelsen af penis gælder i slap tilstand. En del af dem, som kommer her, gør det i den tro, at penisforlængelsen også virker i erigeret tilstand. Men den effekt er betydeligt mindre. Når de får det at vide, ønsker de ofte ikke at gennemføre operationen. Af alle, som kommer her til klinikken, er det omkring to tredjedele, som vælger ikke at få foretaget operationen, fortæller Per Gunnar Opitz.

Det er da værd at tænke over

Hilsen Carina.

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 19-11-03 18:46

arh frida din frækkert nu er du sgu på banen igen! hehehe...
Tjaeh.. synes bare din tankegang (tildels), og det du skriver er lidt mandligt - ta det positivt eller negativt - gæt hva jeg ville ta? *Gs*
tjaeh.. jeg forstår godt, der er nogle, der gerne vil ha deres pik gjort længere, men okay, ikke alle tænker med pikken! Undskyld mig...
-Heheh.. ved du hva' Frida! Du er sgu sjov! hehe.. jepsen! Nogle samleje varer længe - se eks. Mig og min kæreste?! hvis du ik tror på mig, så skriv på kornskov@hotmail.com.. hehe.. tror du har hjulpet mig? *S*
ups - jeg ska ik skrive mer!.. undskyld
mvh
Frida - keep on the good work
Kasper

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-11-03 19:10

>Frida.

Nu har du fået Kasper til igen at være glad for sin "Bandit"

- og du får ros - så vil vi se dig rødme.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-11-03 20:38

Aiii hej Kasper din lille skidEr det rigtigt? - kan du holde dig længere nu? Hvor fedt.
Mht. til den mail adresse. Er det fordi du gerne vil ha' mig til din private brevkasse ven eller hva

Ram jeg rødmer nu - men det kan du jo ikke se

Frida.

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 19-11-03 21:37

hahaha.. næææ! Bare hvis du havde lyst.. du bestemmer selv - er bare venlig
erhm... ram2 - jeg vil vædde på min er længere end din brormand hehehe *S*
jep! det er sgu rigtigt du! Jeg ka shu holde meget længere!... *Ss*
NOK OM MIT PRIVATLIV!!!.. hehehe
mvh
Kasper

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-11-03 21:49

>Kaspi.

Lad mig bare fortælle dig, at jeg er kommet over den alder hvor vi måler tissemænd, men jeg kan fortælle dig:" En lille og rap er bedre end en stor og slap"

Jeg fornemmer du spiller lidt op til Frida, og det er da ok med modne kvinder, meeen overmodne - hmmmmm - Jeg har fortalt dig hvordan fiskekonen fra Esbjerg er bygget op Ik??

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-11-03 21:51

Men det ku' jo være løwn ikke sandt Ram

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-11-03 21:53

>Frida.

Jo

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-11-03 21:57

Ram det jo ikke Kasper der måler sin tissemand du er sgu da nødt til at følge med

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-11-03 22:20

>Frida.

Kasper skriver kl. 21.37
[citat]
erhm... ram2 - jeg vil vædde på min er længere end din brormand
[/code]

Hvis ikke dette citat indeholder en opfordring til at måle tissemænd, så ved jeg ikke lige hvordan det skulle blive afgjort.

Eller har jeg helt misforstået det??

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-11-03 22:23

>Frida

Åhhh nu forstår jeg det - Kasper vil vædde om, at hans er længere end min bror er høj. Det kalder jeg fandme en "Møbelbanker".

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-11-03 22:38

Hmm! noget siger mig, at Kasper ikke sidder og måler noget som helst. Han har travt med noget helt andetog du driller ham jo - så derfor driller han igen.

Frida

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 19-11-03 22:43

hahaha... travlt med noget andet! Det må jeg sige Frida - tusind tak!
Siden frida kun skriver med en hånd, da hun laver noget andet samtidigt, så vil jeg gerne tilføje en hilsen til min gode ven hr.ram2, at jeg desværre ikke måler eller på nogen anden måde vurderer længden af min "bandit" - som kommer fra Frida..
Der må jeg skuffe dig ram2, jeg ka desværre ik være med i din gruppe.. dog forstår jeg din interesse for mig, men endnu en gang - ellers tak du!

Frida.. lær en ting.. "nogle gør det meget andre ik.. jeg gør det sjældent for jeg får noget på min pik?" LOL.. rappah plz
mvh
Kasper
Ps. må man spørge om alderen på de to søde mennesker?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-11-03 22:50

Hallo Kasper! Hva' filan mener du lige med denne udtalelse

Citat
Siden frida kun skriver med en hånd, da hun laver noget andet samtidigt,

Frida

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 19-11-03 22:54

hahahaha! Det samme gælder for dig som mig! *Ss*
vil du ik svare mig på mit forhenværende spørgsmål? Det kunne da være sjovt!.. hehe
Hmm.. RaM?..
mvh
Kasper

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-11-03 23:00

ROTFL Du er sgu da vist ude på noget - er du ik' lille Kasper*GG*

Frida

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 19-11-03 23:02

NEj nej nej!!! jeg har kæreste.. du har mand.. jeg vil bare vide din alder.. ik noget sexuelt da! FRIDA DOG!!! skam dig!! iiih... *streng i ansigtet*.. fy skamme!!
jeg spurgte bare.. please answer?
heheheeh.. seriøst Frida.. din forvrænger! *Ss*
mvh
Kasper

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-11-03 23:05

Oki Kasper - men forklar lige nedenstående*LOL*
Citat
hahahaha! Det samme gælder for dig som mig!

Frida

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 19-11-03 23:07

Ja? eh.. det gør det da?!.. hvorfor ska jeg udsættes for drilleri, hvis du ik ska?? hehehe... så derfor skriver jeg det der!!!.. fordi, at du også ska drilles *Ss*
ser du?!.. toppen
mvh
Kasper

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-11-03 23:12

Kan du sove godt Kasper - Og hold dig væk fra ham Ram han virker sådan lidt Clint Eastwood agtig

Frida

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 19-11-03 23:15

Tak Frida.. jeg smutter også i seng nu!
Okay.. Clint Eastwood? Hahahah.. okay okay! *S*
Godnat! sov godt frækkefrida
bye
Kasper

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-11-03 23:19

>Kasper.

Nej - du skal ikke vide alting, og nu ses vi nok ikke foreløbig. Vi har fast nettid her på plejehjemmet, og jeg har brugt min tildeling for november.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-11-03 23:22

SHIT Ram Nu gik man her og troede du var en sej fyr - og så viser det sig, at du bare sidder og keder dig på et plejehjem. ØV

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-11-03 23:27

>Frida.

Kære Frida - Du skal endelig ikke ynke mig. Vi har en aftale med damerne på plejehjemmet - Vi gir 2 kr. for en svingtur i køjen - og man kan altså godt gå og klatte en tyver væk, på en god dag *GGGG*

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-11-03 23:45

Føj! er det eneste jeg har at sige - til denne form for misbrug

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-11-03 00:18

Og det er altså ikke misbruget af damerne jeg finder afskyeligt, men derimod misbruget af dine lommepenge

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-11-03 00:23

Frida - Pigerne er lykkelige - De sidder i gyngestolen med øjnene indstillet på uendeligt og et lille skævt smil - bagefter - Og 2 kr. herregud, det er jo bare penge - det er ligesom med pointene her på Kandu.

Godnat
Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-11-03 13:24

Okay Kaninus. Frida is back med lidt guldkorn
Psykoterapeut Per holm Knudsen skriver følgende om penisforlængelse.
http://hjem.get2net.dk/phk/pspenis01.htm
Citat
Jeg anbefaler ikke nogen metode og fraråder mænd at smide pengene ud ad vinduet til håbløst udstyr og bestemt til ikke at lade sig operere.

Der er vist en hel del mænd som er interesseret i at få gjort deres pik / penis længere og / eller tykkere, og jeg kender ikke nogen anbefalelsesværdig metode. Der findes et hav af tilbud som i bedste fald og oftest er pengene ud ad vinduet - og som i værste fald betyder livslang skamfering af kalorius.

Jeg har set en masse tilbud på internettet og stort set ingen tilbud har virket seriøse.

Skulle du have kendskab til en seriøs og videnskabeligt dokumenteret metode så lad os høre.

I langt de fleste tilfælde vil en snak med en sexologisk orienteret psykoterapeut være en bedre investering - det gør ikke pikken / penisen længere - men det kan styrke selvfølelsen som oftest den det er galt med.

Og så lige denne(ikke noget jeg vil anbefale) men du fortjener at vide det findes
http://www.usabutikken.com/theproducts.cfm?owner=216&subcat=1170&cat=52
Citat
The Herbal Virility tablets increase blood flow to the penile erectile chambers. When taken in the recommended dosage and combined with a few easy exercises, the penis will hold more blood during erection and actually increase in size, length and girth. The result is an enhanced penis!

Spørg ikke mig om - hvad det er for øvelser der er tale om. Man kan jo kun gætte

Frida

Kommentar
Fra : SkaTeR4EveR

Dato : 29-11-03 19:08

Hellere lille og køre rundt, end stor og gøre ondt?

Kommentar
Fra : asret

Dato : 05-12-03 14:53

Hej!!!!!!!!!!
Er det normalt at have en pik på 10cm når man er 12år????

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-12-03 15:41

Ja

Frida

Kommentar
Fra : asret

Dato : 05-12-03 17:06

Hvårnår for man sperm?????????????????

Kommentar
Fra : lejski

Dato : 06-12-03 21:39

Hvor gammel er du asret? Er du dreng eller pige? Hivs du er dreng er sperm ikke noget man får,det er noget man giver til pigerne!!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-12-03 21:45

>lejski.

Øhhh - Tror du ikke vi som udgangspunkt kan regne med at asret er af hankøn?? ellers havde spørgsmålet nok været formuleret på en noget anden måde.

Dit svar, er kort og godt "SNOTDUMT" - Hvis du ikke har mere at byde på......
Så fis af

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-12-03 09:48

Sig mig Ram, hva' er du sur over*GG*

>Asret
Bare prøv dig frem det kommer samtidigt med din hormonelle udvikling - som jo er i fuld gang lige nu.

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-12-03 09:59

>Frida.
Jeg er pissesur, fordi lejski den åndsbolle svarer på den måde.

Samt at jeg i går rodede rundt på nettet for at finde noget om drenges pubertet og spermproduktion. Men hele nettet sejler i menses, tamponer, bind og jeg skal komme efter dig.

Da jeg endelig fandt noget brugbart og havde skrevet det ind, så flippede Kandu - derfor er jeg pissesur. Comprende Amiga mio??

Ram

Kommentar
Fra : sommerflirt

Dato : 09-12-03 20:02

glem størelsen på pikken og konsentrer dig om hvad du kan gøre med din tunge.
jeg lover dig det giver sku pigen en go oplevelse

hilsen thomas

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-12-03 23:10

Nåe Thomas*GG* vil det sige du ikke længere er bange for at oralsex er farligt
Nu er det jo ikke sikkert, at alle piger synes om det der oralhalløj - måske man lige skulle spørge hende før man bare går i gang. Hun kunne jo blive skræmt, hvis du bare farer til "fadet" om jeg så må sige....

Frida.

Kommentar
Fra : sommerflirt

Dato : 15-12-03 19:27

hehe frida for fanø*gg* hvad er der galt med dig. kan du ikke selv lide at blive slikket? min kæreste ælskeeer det
hilsen thomas

Kommentar
Fra : raz111

Dato : 15-12-03 21:46

Hvor vi alle elsker dette Herrens emne, men det er da også hyggeligt med en lille snak om tissemænd, længde og hvad folk vil have. Ja - det ér sgu noget som kommer an på hvem man spørg, men jeg er sgu sikker når jeg siger, at hvis man finder det individ som simpelthen er skabt for netop DIG, så er længden nok ikke det vigtigste, men jeg vil pointere at man selvfølgelig skal kunne se den lille satan, det ville nok være fortrukent for alle partnere.

Dette "penis"-problem har sikkert eksisteret i lange tider, og det er stadig ligeså aktuelt og diskuteret som for lange tider siden, men som man også kan se her i debatten så lad os nu igen pointere, at lange yngle-kæppe bare ikke er SÅ fedt igen, det skal fan'me bare gøres ordentligt og være en dejligt mandsling, så skal det nok gå alt sammen.
Altså nu da jeg ikke besidder den kvindelige skikkelse kan jeg ikke udtale mig med 100% sikkerhed, men jeg vil tro at jeg har ret når jeg siger, som det er sagt så mange gange før;
- Det ér IKKE størrelsen, MEN gørelsen!

Og med disse sidste ord vil jeg bare ønske jer alle drenge, god selvtillid omkring jeres lille "svend-herlig",
"ALT MAGT TIL NORMALE TISSEMÆND", (Her ca.: "Alt magt til flertallet")

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-12-03 01:23

Hmm... Helt ærlig Thomas - så kommer det jo ikke dig ved hva' fa... jeg kan li' eller ikke li', -vel men at din kæreste elsker dig, er jo kun dejligt - vær du glad for det.....

ras111*GGGG* du er da ny på banen - er du ik?? "ALT MAGT TIL NORMALE TISSEMÆND"
Hva' så med alle de unormaleJa for de findes vel osse.....

Frida

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 16-12-03 13:40

LoL Frida... Du er sku for sej.. Elsker når du er på banen.. Gang i den.. Men hvor bliver din partner af? Ram.. Synes han er ved at blive lidt sløv på tasterne.. Øv øv
Mon han er ved at falde af på den? :S
Sådan er det vil med jer ældre.. :D

Hilsen Toby..

Hmm kunne godt tænke mig at stille spørgsmålet.. Hvorfor gøre så meget ud af det med størrelsen?
Hvorfor betyder det så meget? --> Det er forhåbenligt ikke det eneste ens partner tænker på!

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 16-12-03 13:40

LoL Frida... Du er sku for sej.. Elsker når du er på banen.. Gang i den.. Men hvor bliver din partner af? Ram.. Synes han er ved at blive lidt sløv på tasterne.. Øv øv
Mon han er ved at falde af på den? :S
Sådan er det vil med jer ældre.. :D

Hilsen Toby..

Hmm kunne godt tænke mig at stille spørgsmålet.. Hvorfor gøre så meget ud af det med størrelsen?
Hvorfor betyder det så meget? --> Det er forhåbenligt ikke det eneste ens partner tænker på!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-12-03 15:51

>Toby14dk

Jo jo jeg holder øje med dig fra sidelinjen - men ikke så meget snak om det (emnet)

Action er sjovere end ord

Ram

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 16-12-03 17:09

Når der var du.. (Ram) Hvor blev du af..? Det hjælper jo ikke debatten at du bare sider og trækker støv bag skærmen.. Snøft.. Mon ikke Frida savner lidt respons..? Hun sider jo bare og mugger helt alene..
Hvordan laver i forresen de der Smileys med røde næser? De er da alt for seje..

Hilsen Toby..

Kommentar
Fra : raz111

Dato : 16-12-03 20:47

(Til "fridaflip")
Ja - okay måske ramte jeg lidt forkert i min udtalelse om "normale...", men her er det vigtigt at understrege at jeg mente, at store og "alt"for U-håndterlig tissemænd bør ikke idoliseres og bestræbes (hvis man kan bruge de ord på sådan noget...;) ). Altså så skipper vi de store tissemænd og overlader fuldt magten til de mindre (jeg prøver at ændre et billede, der tilsyneladende eksisterer i manges hoveder, af en forkert verden her).
Jeg håber at jeg forstås.... :D

Og - ja, jeg er pisse ny på banen :)

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-12-03 22:31

Æuu Toby - jeg mukker sgu da ikke og jeg måtte da lige tænke lidt over, hvor fan... jeg havde "mødt" dig henne før - men det er jo dig som ikke ka' li' hash - og som har lidt problemer med pigerne*GG* Hmmm!!! det sidste ka' jeg nu godt forstå, hvis du bruger de score replikker, som du reklamerer med på din hjemmeside

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-12-03 22:38

>ras111

Jamen så gir' vi da magten til de SMÅ TISSEMÆND jeg er eddermanemig ligeglad*LOL*

Frida.

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 16-12-03 22:47

LoL Frida.. Så du har fundet mine svage punkter...? :s Kan du ikke Citere nogle af mine replikker? Med mindre det er den om udlændinge.. he he.. Er det den? Come on give mig en update her.. Er jo stadig aktivt søgende..

Hilsen Toby..

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-12-03 19:46

Okay det er sgu da blevet jævnt kedeligt i denne tråd. Mon ikke Kanuni 58 skal opmuntres til at lukke for skidtet Ram er på ferie - og jeg er ligesom ikke i stødet til mere snak uden min makker*SS*

Frida.

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 20-12-03 00:02

He he.. Kan jo godt forstå.. Kan jeg ikke gå som backup? :p

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-12-03 02:01

Naahh Toby tak for tilbuddet - men jeg venter hellere på Ram

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-12-03 09:20

>Frida.

Er der noget som en loyal og trofast kvinde????? Nej -

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-12-03 10:05

*GGGG* - sig mig har du din blærbare med allevegne??
Loyal og trofast?? eehhmm!! JA DA

Frida.

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 20-12-03 16:38

Snøft og her havde men lige sidet og håbet..!
Men er da glad for at team Frida er på Banen igen.. Her var jo ved at blive lidt små dødt..
hmm og velkommen tilbage Ram..? Er du stadig på ferie? ¨

Toby..

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-12-03 17:09

JA Toby14dk - Men tag dig i agt - Jeg holder oeje med dig

Ram

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 20-12-03 17:19

he he.. Lyder godt.. Så er jeg ikke bange mere.. Så længe jeg jo har dig og Frida til at se mig over skuldren rette mine stavefejl og guide mig lidt.. Så har jeg jo intet at være bange for..

Er enlig forkert at være sur på sin mor fordi hun har kommet fuld hjem fra en julefrokost?

Toby..

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-12-03 20:12

Hvaaa!!! er den her TISSEMANDSNAK ikke ved at blive lidt kedelig??

Nå ikk Jamen så lad os få lidt flere forslag til - hvordan den gøres længere*GG*
Man kan jo hive lidt i den hver dag - ved ikke om det hjælper men PRØØV DET!!!
UNDGÅ koldt vand - det får den til at krympe (siger Ram*GG*)
Akkupunktur?? Naah måske ikke AV AV (tror jeg*SS*)

Frida...(går lige i tænkeboks)

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-12-03 13:18

Så fandt jeg endelig løsningen på Kanunis problem - og det endda uden forudgående operation
http://www.penisforlaenger.dk/templates/jes-extenderstart.asp?Catalog_ID=443

Ja nu forventer jeg sgu da osse, at pointene tilfalder mig

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-12-03 14:32

>frida.

Et enkelt løsrevet citat fra den side du anviser

[citat]
Størrelsen på din penis
er i dine hænder.
[/code]

Hvordan skal det opfattes Fridaflip??????????

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-12-03 14:34

>Frida.

Jeg støtter dig i anmodningen om, at de udlovede point tilfalder dig - Du har virkelig arbejdet hårdt med sagen

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-12-03 14:37

Neemt hvis det er mine hænder der er tale om - jo større blir' den

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-12-03 14:40

Hmmm - Den...... okay.....så

Forlader tråden - Skal ha' damebesøg ved 15 tiden, så jeg skal være klar i hovedet og ha' rene tanker.........

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-01-04 19:56

Kanuni58 for filan da. Har du ikke fået svar på dit sp.?? syn's sgu tråden her er ved at gå død - så mon ikke det er på tide at få den lukket.

Hvis du stadig er i tvivl om hvor vidt du skal få foretaget et kirurgisk indgreb på din bandit, så kom i det mindste med en melding om, hvad dine bekymringer går ud på...
måske kan vi hjælpe dig - men det kræver ligesom, at vi ved hvad det er vi skal hjælpe dig med.....

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-01-04 17:23

Ram sagde den. 27-12-03 14:40
Citat
Forlader tråden - Skal ha' damebesøg ved 15 tiden, så jeg skal være klar i hovedet og ha' rene tanker.........

Det må dælme være et godt besøg Er du stadig i live - og ikke mindst - er dine tanker stadig rene?

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-01-04 18:37

>Frida.

Ja & JA.......... For den rene er alting rent

Din første sætning var ikke et spørgsmål, og kan derfor ikke besvares.

Ram

Kommentar
Fra : aeronet

Dato : 07-03-04 20:01

@ kanuni58

Du er lidt til grin og lave den slags spm.

1. Kvinders skede er i gennemsnit 10-14 cm dyb og 3-6 cm i diameter så mon ikke du har en chance du :D

2. De fleste kvinder vil have en alm type, når de først har prøvet en stor idet at største delen for ond af en stor og derfor har de ikke trang til en str.

3. Men hvis det er et problem for dig så HIV lidt i den !! :D

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-03-04 21:19

>aeronet

Lad mig fortælle dig, at der er kun een der er til grin i denne tråd, og det er dig KlogskiderÅge

Kandu er beregnet til at brugere der er i tvivl om noget, ligegyldigt hvad, kan stille spørgsmål, uden at skulle høre på den gang gylle du hælder ud.

Så sæt du dig og hiv lidt i din egen, og knyt frmover, hvis du ikke kan mobilisere mere begavelse end dette .

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-03-04 22:06

Hva' fanø*LOL* pludselig får man igen mails fra denne døde tråd. Havde sgu da helt glemt hva' det hele handlede om

Hmm.....Kanuni. Mon ikke det er en god idé snart at lukke tråden. Se nu bare hvor vred og irriteret Ram er blevet. Det kan vi da ikke have,-vel??

Tænk på, at han kun har 2 ram at gøre godt med - og mon ikke disse ram kunne bruges mere hensigtsmæssig end på noget så kedeligt som irritation....

Hej Ram forresten "long time no sea"

Frida...

Kommentar
Fra : aeronet

Dato : 07-03-04 22:08

JA RAM2 er sku lidt langt ude troede dette var et seriøst forum men RAM2 fik det lige til at falde 80%.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-03-04 22:31

>aeronet

øhh..nå!!.....Hvem der trak niveauet ned kan vel diskuteres. Dit indlæg var ikke ligefrem til et 13 tal;oD

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-03-04 22:32

det skulle ha' været sån' en smiley

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-03-04 22:44

>aeronet

Pudsigt som ting kan falde sammen. Gennemsnits IQ-en på Kandu faldt netop i dag på det tidspunkt hvor du loggede på for første gang. Fy skam dig - Det er da ikke pænt at rende rundt i cyberspace og udstille den stupiditet.

Ram

Kommentar
Fra : aeronet

Dato : 07-03-04 23:44

godt der bliver lavet noget som ribers hvor man kan anmelde brugerer for at udnytte internettet og anmelde dem til politiet, er selv med i det projekt og kan sige dig at staten har godkendt projektet og ang hvad man må hente af information omkring brugerer som dig er også på plads.

og du vil være en af de første som vil blive sat på den liste, så folk ude fra evt i en butik mm kan hente oplysninger om dig på den side og se om du er en god bruger af nettet ligesom de kan se ved ribers om du er en god betaler.

men det vil du finde ud af engang hvor sitet bliver 100% offentlig gjort.

Hygge så længe.

Kommentar
Fra : aeronet

Dato : 07-03-04 23:46

og nej det er ikke en trudsel det er skam alvor vi er mange på andre sider der er trætte af spammerer mm som bl.a. dem og der ville vi gøre noget ved og endelig har staten godkendt en godt projekt som vil udstille dig som en DÅRLIG bruger af nettet men det styrrer du selv fortsæt den linje og du vil hurtigt finde ud af at det kan koste dig et job da folk vil kunne på ind og se at du ikke kan bruge nettet korrekt og der ligger en anmeldelse på dem, så vil de nok ikke ansætte dig til et job hvor du skal bruge PC/nettet.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-03-04 23:48

aeronet

Jeg har fan... mødt mange sære brugere på Kandu, men du har da en klar førsteplads -Jeg skal lige ud og brække mig

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-03-04 23:50

aeronet jeg prøver lige igen

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-03-04 23:56

>aeronet

Det er forhåbentlig ikke dig, der skal skrive en "brugermanual" til din nye statsstøttede gabestok, for så blir der ikke mange der forstår den.

Gå nu ud og hiv lidt i den ( det kan du vel finde ud af ), du skal bare se, så blir du i meget bedre humør

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-03-04 23:56

>aeronet

Synes DU selv, at du er en bedre netbruger end så mage andre?? Se lige dit første indlæg til Kanuni58

Citat
Du er lidt til grin og lave den slags spm.

Frida...

Kommentar
Fra : aeronet

Dato : 08-03-04 00:25

he he i er for meget men det vil i jo en skønne dag finde ud af gider ikke denne tråd mere så hyg jer. det er spild af tid dette forum

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-03-04 00:35

>aeronet

DU er spild af tid - og du får lige nogle af disse sære tegn, som du så må lære at bruge. Disse tegn kaldes i daglig tale for kommaer.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, IDIOT

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-03-04 01:30

*LOL* Bye Bye Aeronet <--- altid hyggeligt at hilse på nye brugere.
Ja jeg går ud fra, at du er ny

Kan vel egentlig være lige meget - du er jo skredet igen

Frida...

Kommentar
Fra : epoxy_88

Dato : 08-03-04 07:28

Vær sød snart at lukke dette spørgsmål!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-03-04 10:00

>epoxy_88

Din anmodning er helt på sin plads, men kan du ikke holde ud at blive konfronteret med fjolser som "Aeronet", så kan du fjerne "fluebenet" så du ikke mere får mails om at der er mere gylle fra idioten".

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 12-02-06 16:52

Er det ikke fantastiskt. Hvorfor skulle du lukke denne tråd. Du har jo ikke fået et eneste reelt svar på dit spørgsmål. Det har udviklet sig,, som det desværre ofte gør. til en privat diskussion, uden om dit spørgsmål.
Der findes muligheder for at få en større. Ikke en der når jorden, men en du kan blive tilfreds med.
Det var vel egentlig det dit spørgsmål gik på. Eller hvad:Prøv at søg på "jelq". Jeg har flere links hvis du er intereseret