/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kan ik se hvem der ringer.
Fra : BurningThunder
Vist : 443 gange
75 point
Dato : 07-10-03 14:01

Hej alle sammen.
Jeg har lige købt en Nokia 8310 og sat mit simkort i. Men jeg kan ikke se hvem der ringer, der kommer bare nummeret på den person der ringer, selvom jeg har personen inde. F.Eks.

Jeg har "Ole" inde og han har nr. "86462239" Men når han ringer til mig står der ikke "Ole" men "86462239"
Det samme gælder for beskeder. Der står heller ik noget navn men bare et nr.

Jeg håber der er nogle der kan svare på det.

Ps. Nr og navn er rent opdigtet. Jeg er ked at hvis jeg støder nogle.

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 07-10-03 14:08

Prøv at redigere nummeret så der står +45 foran.. Måske det hjælper..

Mvh Dennis

Kommentar
Fra : BurningThunder

Dato : 07-10-03 14:16

Hej Dennis.

Jeg har prøvet at sætte +45 foran det. Men der sker intet.
Men det sjove er, at den bare er begyndt på det, i starten var der ik noget galt.
Men jeg har fundet ud af, at det er kun nogle nr der er fucked.
Jeg har prøvet at slætte de nr. og sætte dem ind igen.

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 07-10-03 14:22

Der sker (formentlig) noget lignende, når du ser telefonbog - hvor du så er nødt til at taste på # tasten for at se navn? Kan ikke lige her og nu huske hvordan du ændrer dette, men det kan ændres og mener det er i telefonbogs menuen.

Kommentar
Fra : BurningThunder

Dato : 07-10-03 14:25

virker heller ik. Nu har jeg snart prøvet ALT.
Jeg er ved at få en hjerneblødning.

Kommentar
Fra : BurningThunder

Dato : 07-10-03 14:30

Jaaahhh fandt selv fejlen. Det var at jeg have nummeret inde på min telefon 3 gange, hvordan det er sket må guderne vide.
Men jeg siger tak for alt jeres hjælp.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-10-03 19:06

> BurningThunder

Jaaahhh - Så mangler du bare at lukke dit spørgsmål!!!!!!

Ram