/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Sort skærm...
Fra : JayDee
Vist : 404 gange
100 point
Dato : 06-02-02 00:58

Et gammelt 3D Rage Pro under Win2000 går i sort med en masse streger i forskellige farver når jeg sætter opløsningen til 1024x768. Det har kørt fint på en anden maskine, og det kører fint i 800x600 på denne, bare ikke i højere opl.
Nogen idéer om hvorfor..?

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 06-02-02 01:22

Kører den anden maskine også 2000 ??
Opdater Grafikdrivere.
Download den nyeste DirectX 8.1 :http://hotfiles.zdnet.com/cgi-bin/texis/swlib/hotfiles/search.html husk at vælge den rigtige version til dit styresystem.

Hvorfor ?? Udover ovennævnte foreslag,--kan det umiddelbart tyde på Ressurcemangel,--da det kører fint med en lavere opløsning.

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-02-02 01:15

Mon ikke Windows2000 giver skærmen for mange Herz?
Nogle kort tilbyder et punkt i Windows' egen skærmjustering der hedder
"liste over alle tilstande" - der kan man vælge mellem mange forskellige
"Herz, farvedybde og opløsning-indstillinger" og på den måde prøve sig frem
til noget der dur...

"JayDee" <JayDee.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Na_78.315$5L3.50282@news010.worldonline.dk...
> Et gammelt 3D Rage Pro under Win2000 går i sort med en masse streger i
> forskellige farver når jeg sætter opløsningen til 1024x768. Det har kørt
> fint på en anden maskine, og det kører fint i 800x600 på denne, bare
> ikke i højere opl.
> Nogen idéer om hvorfor..?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : vestergade

Modtaget 100 point
Dato : 11-02-02 21:27

Noget du kunne bruge ??

MH
Vestergade