/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Upload fra Medion Digital MD 9559
Fra : 1003jeppe
Vist : 513 gange
100 point
Dato : 05-10-03 19:56

Jeg kan ikke uploade filer til min PC fra mit Medion camera, er der nogen Medion brugere der har lignene problemmer som kan hjælpe, har prøvet at geninstaller driver uden det hjalp. hilsen Jeppe

Kommentar
Fra : Sveda

Dato : 05-10-03 21:29

Jeg havde det samme problem
Det er vigtigt at kammeraet er tændt og tilsluttet USB porten når du installerer softvaren.
følg følgende procedure.
Afinstaller softvaren ( driveren)
Gendan systemet til et punkt før du installerede softwaren første gang
luk pc,eren ned
start pc,eren med kameraet tændt og kameraets vælger indstillet på PC samt CD,en i CD drevet
PC,eren skulle nu selv finde ud af at der er nyt hardware installeret og starte installationen af driveren
Held og lykke det fungerede ialtfald for mig

Kommentar
Fra : 1003jeppe

Dato : 06-10-03 14:01

Hej og tak til Sveda. Desværre lykkedes dit forslag ikke for mig! forøvrigt kan jeg ikke gendanne mit system til før første installation, jeg har prøvet at komme igennem til Medions Hotline men man kan vente indtil man bliver iriteret og lægger på igen! hilsen Jeppe

Kommentar
Fra : Sveda

Dato : 11-10-03 23:30

hej jeppe
prøv at skrive til dem per email
hotline@compare-support.dk
hilsen
sveda

Kommentar
Fra : knoll

Dato : 29-10-03 23:36

Prøv at sætte det slukkede kamera i usb stikket. tænd kameraet. og derefter åbner du billedbehandlingsprogrammet.

MVH.
Knöll