/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Asterix og obelix
Fra : Bragesvej
Vist : 696 gange
40 point
Dato : 05-10-03 17:33

Spillet er korekt instaleret og skal til at startes op, men den skriver "An privileged instruction was executed at address 00409076" Clik on ok to terminate the application.

Kan nogen hjælpe spilet er selvfølig originalt, computeren en en Fujitsu/siemens 1200mzh med 128 mb ram, pc er foresten ret ny, instaleret med windows xp home, så alt skulle være ok, men hvad går der galt

Accepteret svar
Fra : Phelodivia

Modtaget 40 point
Dato : 09-10-03 16:51

Jeg har fået den samme fejl på mit spil, så fik jeg det byttet og fik den samme fejl igen. De sagde i butikken at det må være fordi der er lavet nogle fejl.spil, som ikke blev fundet. Det kan evt. være dette der sker med dit spil også...

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 09-10-03 19:30

Tak for svaret Phelodivia.