/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Myresøhus, efterbehandle
Fra : Anli
Vist : 1602 gange
20 point
Dato : 05-10-03 10:48

Vores Myresøhus af træ fra 1972 trænger til at blive efterbehandlet udvendigt.
I stedet for at efterbehandle med træbeskyttelse som jeg tidligere har gjort, kunne jeg tænke mig at beklæde huset udvendigt med en form for murstensfasade, så huset fremstår som et murstenshus.
Er der noger der kender et sådant produkt?
m.v.h.
Anli

Kommentar
Fra : lassenbassen

Dato : 05-10-03 12:30

Hej Anli
Jeg tror at ROCKWOOL har lige det du søger.
http://www.rockwool.dk/facadesystem/Data/08/menu0_.htm
Hilsen lassenbassen

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 05-10-03 17:53

Hej Lassenbassen
Desværre har jeg ikke indtil nu kunnet finde hvad jeg søger hos Rockwool.
Men jeg prøver ihærdigt.
Hilsen Anli