/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
mobil baggrund/andet til Panasonic GD67
Fra : mr.x
Vist : 492 gange
200 point
Dato : 04-10-03 12:36

Jeg har en Panasonic GD67 og jeg kan ikke finde noget til den jeg har prøvet alt jeg har: søgt på internettet på google, yahoo og jubii selv på panasonic.dk og jeg vil gerne have nogle billeder og en simpsons ringetone til den men jeg kan bare ikke finde noget til den mobil, der er til de ander mobiler, mærker og modeler men ikke til min.

Så hvis der er nogle der ved noget så skriv, og det skal være noget i ved at der er til en GD67 og ikke bare at der er "noget" til panasonic.

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 200 point
Dato : 05-10-03 15:51

Hejsa..

Her er (måske) endelig et svar du kan bruge

bare gå ind på www.panasonicbox.com der kan du finde polyfoniske ringetoner til gd67..
Ellers prøv www.12send.dk, og vælg panasonic GD67 oppe i toppen af siden..

http://mobital.net/dk/t-miditone.asp?l=l-miditone2&m=midiFAQ Står der at din telefon kan brude de polifoniske ringetoner de har derinde. De har blandt meget andet en simpsons ringetone du gerne ville have..

Håber det kunne bruges, bare lidt

Mvh Niels

Godkendelse af svar
Fra : mr.x

Dato : 05-10-03 17:39

Tak for svaret NielsPT.
Jeg er den gladeste i hele verden, og du er den bedste i hele verden.
tak tak tak tak tak tak tak tak tak tak tak tak tak

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 05-10-03 18:22

kein problem..

glad for at kunne hjælpe..

hygge

mvh Niels

Kommentar
Fra : mr.x

Dato : 06-10-03 10:28

u too