/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Muppets?
Fra : Phelodivia
Vist : 336 gange
65 point
Dato : 04-10-03 08:41

Er der mon nogen der kan fortælle mig om der findes et sted enten i Danmark eller Uk hvor man kan købe de helt gamle film fra Muppets? Her snakker jeg om "The Muppet Movie" "Muppet and the Great Muppet Caper" samt Baby Mupperne. Jeg har set Amazon.com men jeg synes bare ikke liiiige det er noget for mig.

Det skal enten være på dvd eller vhs, jeg søger med lys og lygte efter dem.

Hvis nogen kan fortælle mig det så vil jeg blive meget glad.

Eller måske der er nogen der ligger inde med noget?

Kommentar
Fra : mr.x

Dato : 04-10-03 10:48

du skulle finde du af hvem der har lavet dem, og spørge dem og de kunne skaffe dem til dig. Hvis det ikke virker så ring til den tv kanal der sende det, og spørg om de har nogle liggene du kan købe. H mr.x Alles helt

Accepteret svar
Fra : wish

Modtaget 65 point
Dato : 13-10-03 22:25

www.axelmusic.dk de koster ca 139 kr direkte import fra canada.....de er ikke udgivet på Region2 endnu

Wish :)

Kommentar
Fra : wish

Dato : 13-10-03 22:33

Chek den her side, hvis du vil vide lidt om muppeterne og deres fører.
www.hensondb.tk

Wish :)

Godkendelse af svar
Fra : Phelodivia

Dato : 14-10-03 08:31

1000tak for svaret. Jeg må indrømme jeg er lidt nervøs for at bruge et sted jeg ikke kender, men forhåbentligt er de reelle nok :)

Kommentar
Fra : wish

Dato : 16-10-03 22:32

Det var da så lidt.

Wish :)