/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Vægtafgift
Fra : 22hher
Vist : 683 gange
100 point
Dato : 03-02-02 21:42

Er der nogen som kender en netadresse hvor man kan finde hvor meget man skal betale i vægtafgift... Ja på alle biler
Henrik

Accepteret svar
Fra : vestergade

Modtaget 110 point
Dato : 03-02-02 21:50
Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-02-02 21:40

"22hher" <22hher.news@kandu.dk> skrev :

>Er der nogen som kender en netadresse hvor man kan finde hvor meget man
>skal betale i vægtafgift... Ja på alle biler

Det tror jeg godt du kan skyde en hvid pind efter - men bruger du lidt
tid med google, og søger lidt, finder du også det du vil vide.

altså søge efter bilen, model, dernæst sammenholder du det med
vægtafgiftgrænserne.

Det kan tage lidt tid ind i mellem at finde det man vil vide noget om.

--
jan@stevns.net - www.stevns.net

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.stevns.net/dkfritidbil
(nu med nyt design........)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-02-02 21:45

> Er der nogen som kender en netadresse hvor man kan finde hvor meget man
> skal betale i vægtafgift... Ja på alle biler

Prøv :

http://www.skat.dk/tal/satser/afgift-braendstof.php3

Mvh.
René Dahl.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-02-02 21:45

Man kan på de fleste producent-sider finde vægtafgifttabeller. www.toyota.dk
har bl.a.

/Dan

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-02-02 21:48
Kommentar
Fra : SteenStilling

Dato : 08-02-02 16:39

Når det drejer sig om vægtafgift bør man bruge denne adr.
http://www.skm.dk/tal/satser/afgift-vegt.php3#tabel5
Mvh. Steen