/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Koder til nokia 5210 ang sluk og send
Fra : SexMAND
Vist : 468 gange
45 point
Dato : 02-10-03 11:19

Jeg kan ikke sende SMSer og heller ikk slukke min mobil den går bare ind i menuen sprog så jeg kan vælge hvilket sprog jeg vil bruge...
Mvh ME
ps bare svar så hurtigt som muligt tilbage....

Kommentar
Fra : M_S

Dato : 05-10-03 22:24

Har du overvejet at ringe/skrive til Nokia eller noget?
Normalt kan man gå ind i Nokia butikken (KBH) men den er vist lukket eller under opbygning?!
Det må da være din mob. den er gal med tror altså ikke der findes koder til den slags!
Ellers køb dig en ny! - Efterfølgeren til 5210 er jo kommet og oven i købet med lommelygte