/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
cd-brænder?
Fra : disa
Vist : 396 gange
70 point
Dato : 29-09-03 20:19

måske kan du hjælpe mig med mit næste problem :
jeg har skiftet til en ibm thinkpad r40 som har cd-rw og dvd drev. det går fint med at kopiere fra en cd til bibliotek, men hvad mangler jeg for at kunne kopiere til en anden cd?
tager jeg fejl, når jeg tror at jeg har en cd-brænder i min computer?
mvh disa

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 80 point
Dato : 29-09-03 20:25

CD-rw er en brænder, og hvis de ikke er i comp. samtidig, kan du ved hjælp af brænderprogram copiere via harddisk.
Emesen.

Kommentar
Fra : disa

Dato : 29-09-03 20:33

emesen - tak for dit svar, som betyder?

Kommentar
Fra : disa

Dato : 29-09-03 20:34

emesen - tak for dit svar, som betyder?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-09-03 19:23

Hovsa.
CD-rw er en brænder,
DVD kan også være en CD-rom læser.
Og hvis CD-rw og DVD ikke er i comp. samtidig, kan du ved hjælp af et brænderprogram copiere via harddisk.
Et brænderprogram kan selv finde ud af hvilke mulighedder du har.
Et brænderprogram hedder typisk - Nero Burning - Easy CD Creator
Nu håber jeg ikke det er noget vrøvl denne gang.
Emesen.

Kommentar
Fra : disa

Dato : 30-09-03 20:14

tak ska du ha -

Godkendelse af svar
Fra : disa

Dato : 09-10-03 14:53

Tak for svaret emesen.