/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Longshine LCS-883R-DSL-4F, er den i styk~
Fra : Joejoe
Vist : 373 gange
40 point
Dato : 02-02-02 01:31

Hej
Jeg har en Longshine LCS-883R-DSL-4F, men jeg kan ikke få den til at virke. Der kan ganske enkelt ikke oprettes forbindelse til computeren. Men skulle da tror, at den bare sådan lige var til at sætte til ik? Lampen til Wan lyser, men portene lyser ikke, og der bliver ikke sendt data. hvad kan jeg have lavet forkert ? Og hvad kan jeg gører for at få den til at virke?
Jeg har desværre ikke mere end 20 point.

Kommentar
Fra : Warboy

Dato : 02-02-02 10:54

prøv lige atjekke dit netkort

Warboy

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 40 point
Dato : 02-02-02 12:16

[posted and mailed]

"Joejoe" <Joejoe.news@kandu.dk> wrote in
news:FiG68.9359$m6.427772@news000.worldonline.dk:

> Hej
> Jeg har en Longshine LCS-883R-DSL-4F, men jeg kan ikke få den til
> at virke. Der kan ganske enkelt ikke oprettes forbindelse til
> computeren. Men skulle da tror, at den bare sådan lige var til at
> sætte til ik? Lampen til Wan lyser, men portene lyser ikke, og der
> bliver ikke sendt data. hvad kan jeg have lavet forkert ? Og hvad
> kan jeg gører for at få den til at virke?
> Jeg har desværre ikke mere end 20 point.

Har du prøvet at resette den?

Jeg købte en magen til brugt, og selv om den har været uden strøm så
stod den til de indstillinger som ham der havde den før mig havde sat
den til. Men der er en knap omme bagpå ved siden af strømkablet som
hedder Reset (kræver en kuglepen) tryk på den og det hele står som
beskrevet i manualen.

Når det er gjort, kan den "kontaktes" på http://192.168.1.1 login:
admin, password kan jeg ikke huske, men det står i din manual.

Husk at slå Proxy fra i din browser, det kan også være du bliver nødt
til at slette dine DNS servere i netværksindstillinger.

Min DSL-4F er der lys i med det samme min PC tændes. Er du sikker på at
dit netkort/netkabel virker?

Flemming

Kommentar
Fra : Joejoe

Dato : 02-02-02 17:07

Hej

Jeg har en speedstream (den fra tdc) som virker fint, men når jeg skifter til min longshine så kan jeg ikke komme i kontakt med den...heller ikke 192.168.1.1, han også prøvet at reset den, men lige lidt hjælper det.

Kommentar
Fra : Warboy

Dato : 02-02-02 17:49

Jeg tror ikke du bare kan sætte en anden router på dit system,for den du nu er sat op efter tdc....

Warboy

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-02-02 11:35

Hej
Du må ike have krydset kable fra pc til routeren.(det kunne jo være du
have et sådan fra et tidligere) Der skal komme lys på lan når der er en
ok forbindelse til en tændt pc. Farven er alt efter om du bruge 10 eller
100 netkort.

BentN

Http://Box2000.dk

Godkendelse af svar
Fra : Joejoe

Dato : 15-02-02 19:44

Tak for svaret Flemming Joensson.