/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
**********HJÆLP MIG***********
Fra : jenssj
Vist : 273 gange
243 point
Dato : 28-09-03 08:52

Hej alle sammen

Jeg spiller cs her hjemme men problemet er at alle andre kan snakke i den mikrofon eller sådan noget men jeg kan ikke.
når jeg kigger vem der er død så er der ingen mirkofon ved mig.
men når jeg tryker på den knap man skal tryk på for at tale så kommer der også en mikrofon frem over mine penge men der vor der står hvem der siger noget står mit der ikke HJÆLP MIG PLEE
MVH jenssj

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 28-09-03 09:58

Har du skruet op for din ingame "out" ?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-09-03 10:19

Hej jenssj

Skynd dig at åbne dit andet spørgsmål du også har i - Computerspil Spørgsmål -

som er enslydende med dit første sp. - og SLET det. Der er jo ingen grund til at brænde 243 point af til ingen nytte. Du kan slette det indtil nogen svarer på det, derefter er det forsent.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : jenssj

Dato : 28-09-03 11:24

hvor dan sletter der man det ram

Kommentar
Fra : jenssj

Dato : 28-09-03 11:25

vad er en ingame out

MVH jenssj

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-09-03 11:51

jenssj

Du skal klikke dig ind på det andet spørgsmål, som du har stillet.
Hvis ingen har svaret har du mulighed for at slette det. Det fremgår af siden, som du får frem, hvad du skal gøre for at slette det. Skynd dig og du får dine 243 point tilbage til din konto.

mvh ans

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 28-09-03 12:23

Hvilken version er det ? 1.5 eller 1.6 ?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-09-03 13:52

>jenssj.

Du gør som ans skriver.

mvh
Ram

Kommentar
Fra : jenssj

Dato : 29-09-03 18:23

det er vison 1,1

MVH jenssj

Kommentar
Fra : linkincam

Dato : 12-10-03 01:58

DU skal skrive voice_loopback 1 i consolen

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 16-06-04 20:50

hej Jenssj, det er muligvis dit lydkort den er gal med, tjek at stikket sidder i den rigtige port, at du har installeret mikrofonen og at dit lydkorts port til mikrofonen virker.
stol på mig jeg har haft samme problemer.