/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Kopiera Musik Kasetter till CD
Fra : hinsholmen
Vist : 527 gange
8 point
Dato : 27-09-03 23:25

Hej detta är Hinsholmen i Göteborg. Jag undrar över
hur jag ska lägga mina Musik Kasetter över på Cd genom bränning.
Det måste väl finnas ett Program sånt. Tack på förhand. Jörgen

Accepteret svar
Fra : janh

Modtaget 8 point
Dato : 28-09-03 02:07

du kan finde audiograbber på nettet den er gratis og den kan du bruge til at indspille dine kassettebånd og lp plader med. derefter kan du brænde dem over på cd
janh

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-09-03 07:00

Hej
Kig under mit tip http://www.kandu.dk/dk/tip/5226 så skulle alt være løst.
Søren

Kommentar
Fra : wisteihn

Dato : 28-09-03 11:56

Jeg har selv næsten stillet spørgsmålet herinde
http://www.kandu.dk/dk/spg/8753

og hjulpet catbody med det samme spørgsmål her
http://www.kandu.dk/dk/spg/8727

Jeg kopierer lige svaret,så det ikke koster point,for at komme ind og læse det.

Her er hvordan du får det til at virke
Du skal bruge en audiokabel
http://www.sandberg.it/sandberg/kabler/50098.HTM
den der er vist på linket er den samme som min bortset fra at den der er gøn er sort på min.
Du tager den røde og hvide stik og putter dem i bag på-lad os sige det er kassettebånd du vil bruge til at få over på cd-så kommer du dem i der hvor der på din kasette står line out-er det til grammofonen sætter du den røde og hvide bagpå den hvor der står line out-den anden stik skal i din computers lydkort-under line.
Så skal du hvis du vil gøre som jeg downloade audiograpper- http://www.audiograbber.com-us.net/
Når du har dovnloadet den og åbnet den-skal du i programmet gå op under filer og vælge den der hedder line in sampling-så starte du bare henholdsvis din kassette eller grammofon og så klikke du bare der hvor der står record-og bagefter skal du bare gemme filen.
Indstillinger for dine lydegenskaber skal være følgende(som jeg beskriver er den måde som min står)
Højreklik på dit lydikon
Vælg-åbn indstillinger for lydstyrke
Vælg fanen indstillinger
Klik på egenskaber
Vælg indspilling-klik på ok
Den eneste jeg har flueben i her er den der hedder line in
Håber du også må få det til at virke ligesom jeg

Godkendelse af svar
Fra : hinsholmen

Dato : 28-09-03 12:28

Tak for svaret janh.
Jag har länge letat efter något liknande och jag har väl ochså
hittat ett och annat men flera av dom har visat sig vara för omfattande
och kompliserat men Audiograbber ser ut att vara enkel och bra. Tack
Jörgen