/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
nokia 3510i der skriver Telefonbegrænsni~
Fra : gorken
Vist : 7701 gange
50 point
Dato : 27-09-03 23:02

Hej er der en der kan hjæmpe mig med hvorfor min nokia 3510i når jeg trykker min pin kode ind skriver telefonbegrænsning er slået til
Hilsen Tommy

Kommentar
Fra : joker

Dato : 27-09-03 23:04

Hej Tommy

Det er fordi din telefon er låst, du kan evt. få den låst op via www.BefriMinMobil.dk

Kommentar
Fra : soll

Dato : 28-09-03 09:50

er det er ny tlf og er det det rigtige kort der er blevet sat i den.
hvis det er det skal du kontagte dit teleselskab.

men hvis det er en brugt tlf kan det være tidliger ejer der har lavet kode på så man ikke kan sætte andet kort i den uden den kode.
eller hvis du prøver at smide andet kort i den end den er købt med kan den være låst.

http://www.sitecenter.dk/unlock-nokia

Kommentar
Fra : 120566

Dato : 28-09-03 12:37

Telefon begrænsning er den nye SIM lock som TDC benytter.
Lås den op med KODE7 koden fra http://www.gratisunlock.dk
så er det problem klaret.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 29-09-03 22:38

Der står ingen steder at det er TDC så hvis det nu er DEBITEL kan Gratisunlock.dk ikke være med længere.. Men så besøger du bare www.helloo.dk fordi vi klare nemlig alle DCT4 telefoner til ALLE selskaber helt GRATIS..
og igen (120566) så snakker du om noget du ikke har forstand på igen igen.... Prøv engang at læs det folk skriver inden du bare blabre løs.. det ville være en hjælp til os alle....
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : salling73

Dato : 03-10-03 23:18

hejsa jeg har prøvet det med at unlock min tlf 3510i med de koder de har på http://www.gratisunlock.dk
jeg har prøvet det fler gange ,tør ikke at gør det mere da der står at tlf bliver låst efter man har gjort 5 gange det er telia jeg har ..
jeg har fået et kabel..jeg vil godt ha et program uden det koster noget til at låse den op med..
jeg håber i kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 03-10-03 23:24

Der er ikke noget program som kan låse din telefon op med et alm datakabel..
Du skal derimod have en dongel eller en griffin box. Men er du bange for forkerte koder forstår jeg ikke du ikke har prøvet www.helloo.dk da de koder bliver regnet ud manuelt. så kik forbi engang og sammenlign den kode du får herfra med dem du har fået af gratisunlock.dk
Håber du finder en løsning.
ellers kan du finde en unlocker på www.dkunlock.dk som ligger tæt på dig, som kan låse din telefon op uden problemer.
Hilsen Dan (helloo.dk)

Kommentar
Fra : Claus_P

Dato : 10-10-03 14:39

Min 3510i havde samme problem jeg tog til København NV 5 minutter 100 kr. og så var den fikset.
Prøv. www.mobilunlock.dk

VH
Claus

Kommentar
Fra : salling73

Dato : 12-11-03 15:21

hejsa jeg kan ikke få min 3510i låst op.. jeg har prøvet det med koder .. der står noget om hvis man har gjort det 5 gange låser den..jeg kan ikke bruge koder mere.. så skal man låse op med kabel stod der.. der må da være et program til at låse den op med når de skriver at man skal bruge et kabel.. helst gratis..
hilsen salling

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 12-11-03 21:05

Der findes ingen gratis måde at gøre det på da du ikke kan låse den op med et alm. datakabel..
Du skal i stedet besøge en unlocker som også har en Griffin box så du kan få den låst op..
En unlocker finder du på www.dkunlock.dk
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : salling73

Dato : 12-11-03 23:16

kan man købe sådan en Griffin box? og hvad koster sådan en.. hvor kan man køben den

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 13-11-03 12:24

Du kan købe en Griffin box hos www.mobilkabler.dk den koster lidt..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : pusser21

Dato : 23-11-03 20:58

Hej

er der nogen der har en begrænsningskode til en nokia3510 som er låst til debitel?

Hilsen Joanna

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 23-11-03 22:34

Hej pusser21

Du kan jo besøge min side på www.helloo.dk og der finder du gratis oplåsning af din mobiltelefon.
Vi klare alle selskaber også Debitel..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : tim_majker

Dato : 27-11-03 17:55

Jeg har prøvet at få slået min telefonbegrænsning fra på min nokia 3510i efter de vejledninger der står beskrevet men det er ikke lykkedes...er der nogen der kan hjælpe????

Tim

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 27-11-03 22:39

Har du prøvet en kode mere end 5 gange skal du have den låst op af en unlocker. Du finder en sådan på www.dkunlock.dk Hvis du ikke har brugt koder endnu kan du kikke på www.helloo.dk og få en kode regnet ud helt gratis..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : 18031960

Dato : 27-12-03 12:39

Hej Dan
Jeg har brugt vejledninging + kode 7 fra jer på www.helloo.dk, den skriver derefter code error (det er selvfølgelig uden simkort i)& hvis jeg sætter mit telmore kort i siger den indtast begrænsningskode! Har prøvet 2 x. Hvad gør jeg?
De Bedste Hilsner Per

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 27-12-03 12:51

Hvad er det for en telefon og hvad er den låst til?
Husk også at skrive Imei nr...
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : 18031960

Dato : 27-12-03 13:54

Hej Dan
Telefonen er en 3510i, med´Debitel ab. Jeg har nu fundet ud af det er en sonofon telefon vi har fået udlev. & da jeg satte sonofon ind i programmet (MCC & MNC). og kode 7 fra sonofon låste den op! Tak for hjælpen alligevel.
De Bedste Hilsner Per

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 27-12-03 14:21

Der kan du selv se....
Godt Nytår..

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-01-04 17:57

Hei Hello.dk
Få lagt fbusv25 til dit biblotek,
så har du ikke nøde skrive at der ikke er noe gratis prg.

mvh.
Holger

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 09-01-04 18:32

Til Holger
Jeg ved ikke om det er Fbus by Maestro V0.25 du mener for så ligger det på download siden.
Men dette kan ikke låse en 3510i op.
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-01-04 18:39

Er den,har låst 2 stk til Netcom opp og en til Telenor her

Mvh.
Holger

Kommentar
Fra : HHV

Dato : 15-06-04 15:45

Hejsa..
Min 3510i gør det samme. Den har virket upåklageligt med telmore i ca 1½ år. Men pludselig idag skrev den at begrænsning er slået til.. Det kan da ikke bare ske af sig selv?? Den har altid været låst op....

HJÆLP....

Mvh. Henrik
Be@Os.Dk

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 15-06-04 17:53

har jeg ikke hørt om.. men du kan besøge www.helloo.dk og udregne koden og låse den op igen!!
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : HHV

Dato : 15-06-04 23:49

Hej igen..

Ja tak.. Har jeg prøvet.. Men jeg aner ikke hvad selskab jeg skal skrive den er født med...
Har prøvet sonofon & TDC kode 1 og 7.. Duede ik... Mærk'ligt firma,.. Meget mærk'ligt firma...

HHV

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 16-06-04 09:38

Har du andre simkort i huset kan du prøve at sætte dem i til der kommer hul igennem.. så ved du hvad selskab den er låst til. Ellers må du forbi en unlocker. du finder en unlocker på www.dkunlock.dk Håber det lykkeds for dig
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : DuGiBaBz

Dato : 25-08-04 08:59

hello.dk
- Lyder som om du har rimlig styr på det, så jeg ville gerne lige spørge dig om en ting :)

Idag har jeg lige købt en ny Nokia 6610i uden simlås og abonnement.
Så sætter jeg mit Telmore simkort i også skriver den det med telefonbegrænsning..

Så læser jeg alle dine poster i gennem her i dette forum.
Så prøver jeg jeres site, men så kan jeg ikke finde Telmore under "Operatører" også når jeg vælger at skrive det manuelt så skal i bruge et operatør nr... hvilket jeg ikke ved hvad er!
- Du skulle ikke vide hvad det nr. var hvis man havde Telmore ?

På forhånd tak

MVH
Morten Rugaard

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 25-08-04 19:00

Det du siger modsiger sig selv. Du siger du har en telefon som er låst, så du kan ikke bruge Telmore kortet i den. Så skal du jo ikke lede efter telmore på vores side. Da du ikke ved hvad telefonen er låst til er det en ren gætte lej. Kom i stedet ned i vores butik og vi låser den op for dig mens du venter. Eller find en unlocker som kan klare den på www.dkunlock.dk
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : DuGiBaBz

Dato : 25-08-04 20:44

Okay kommer i morgen