/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Stalker, ny udstødning
Fra : Peter.ab
Vist : 418 gange
200 point
Dato : 27-09-03 15:59

Hey jeg har en stalker med følgende: 48mm tp thropy - 17,5 dellorto dys. 80 - topracing vario m. 5grams - og en proma legal udstødning men den her udstødning er jo ikke lige frem det vildeste, den vil nemlig helst ikke køre mere end 85....
- Hvilken udstødning skal jeg vælge? den må gerne se lidt lovlig ud men ellers er det lige meget...
- Er der andet I kan anbefalde at jeg skifter for at få lidt mere skub i skuden? Cdi? kobling? gearing? ruller? powerfilter?
- Har også tænkt på at sætte en fartbegrænser på cdi'en, er det noget der kan betale sig...??

Håber I gider hjølpe mig lidt, det skulle gerne ende med at den ihvert fald runder de 100....:0)

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 200 point
Dato : 27-09-03 21:05

Altså, min. 21mm kaburator med skum filter, anden udstødning (Top Performance Powered hvis den skal se lovlig ud, ellers Top Performance Nardo) ville helt sikkert sætte skub i sagerne! Derudover en lille racerkobling med div. fjedre ville især sætte gang i optrækket !

Godkendelse af svar
Fra : Peter.ab

Dato : 01-10-03 17:05

Tak for svaret Jon.