/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
"SNYDER TELMORE SINE KUNDER?"
Fra : blyb
Vist : 821 gange
20 point
Dato : 23-09-03 00:09

Jeg er bare så forarget over Telmore, at jeg simpelthen må vide, om andre har været udsat for det samme.

Vores dreng på 11 år, har lige været på lejrtur i fem dage "uden" sin mobiltelefon.
Alligevel kan vi ud af specifikationen (downloadet fra Telmore's hjemmeside) se, at der figurerer udgående opkald fra ALLE fem dage.

Jeg bliver bare så skide fornærmet og aner faktisk ikke, hvordan vi skal forholde os.
Vi har været kunde hos Telmore gennem meget lang tid og været ganske tilfredse indtil vi opdager, at en telefon kan ligge slukket og urørt i fem dage, men alligevel forekommer der udgående opkald.

Hilsen Blyb.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-09-03 00:20

Hej Blyb...
Næhhhh! Det har vi aldrig prøvet. Vi er 4 som alle har Telmore... og har KUN godt at skulle ha' sagt.
Prøv at ring til dem i morgen (når du ikke er stiktosset). Der må foreligge en fejl.

Søren

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 23-09-03 00:48

Hej CLAN
Fejl og fejl. Man kan jo ikke lade være med at blive en lille smule mistænksom, vel
Vi går jo ikke sådan og tjekker ellers, men bliver faktisk kun opmærksom på det, fordi vi med ABSOLUT sikkerhed ved, at ingen har rørt den telefon.

Selvfølgelig vil jeg kontakte dem når jeg engang er faldet ned igen, men jeg er nu mere interesseret i, om andre har oplevet noget tilsvarende.

Desuden kan jeg oplyse, at alle opkald er til vores egen fastnet telefon, foretaget med få sek. interval, uden dog at få forbindelse, men der er ManGe af dem og man betaler jo en opkaldsafgift selv om der ikke opnås forbindelse.(stadig lidt sur)

Knægten er jo ikke dum og bedyrede da også ret hurtigt, at han sørme tror det er sket maaange gange før. Sikkert fordi, at der før er blevet uddelt diverse "skideballer" for et liidt for stort - hurtigt forbrug.

Hilsen Blyb.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 23-09-03 07:53

Der findes også en anden mulighed: Har han haft SIM kortet med sig, og ladet telefonen ligge hjemme????

Kun en mulighed

MVH

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 23-09-03 08:35

Jeg har også telmore og har også kun godt at sige om det. Når I er inde på hjemmesiden, kan I så ikke se hvilket nummer, der er blevet ringet til - så kan I jo se om det er helt hen i vejret.

Hilsen Ruder4

PS: Skriver du ikke lige igen, når du har løst mysteriet???

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-09-03 08:36

God morgen (slupre kaffe)
Jamen jeg har aldrig prøvet det - altså at min telefon har forbrugt noget, når den er slukket. Husk på jeg er ude på Nordsøen 3 uger og ditto hjemme (bward, skal afsted onsdag aften).
Jeg har dog tilmeldt mig Automatisk optankning og Ulandstelefoni, hvilket jeg selvfølgelig bliver trukket for, når det bruges. Ellers har jeg 7-9-13 ALDRIG haft problemer med Telmore, og har kun positive ting at sige om dem.
Kontakt Telmore og få dig en fornuftig snak med dem. Du har sikkert indhentet alle de informationer, som du skal bruge.

Citat
TELMORE A/S
Carl Gustavs Gade 3
2630 Taastrup
Tlf.: 7021 8900

Viskinge har selvfølgelig også en pointe, men du har sikkert haft dig en god lllaaannnggg snak med sønnike

Lad os lige få resultatet her på denne streng, når du har været i kontakt men Telmore.

Hygge... og god morgen til jer alle zu-sammen
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-09-03 08:45

ruder4 -> Du har en pointe. Hvis det var mig der sad i Blyb's situation, så ville jeg bede om en specificeret regning for den angivne periode (uanset hvad denne måtte koste). Jeg mener ikke regningen på nettet er specificeret med opkaldte telefon-numre, SMS'er osv.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-09-03 08:48

NB: Har liiiige været inde og kigge på Telmore.... det kan man - altså se hvem der er blevet kaldt op + hvem man har sendt SMS til.

Kommentar
Fra : als

Dato : 23-09-03 09:15

Har altid været tilfreds med Telmore. Der må være sket noget helt specielt i dette tilfælde. Det er ikke mit indtryk at de prøver på nogen måde at lave fusk. Afventer spændt blybs tilbagemelding.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-09-03 09:38

Hej als... din regnskabsantivirusspywaresummendefrontpage specialist
I ventetiden... hvordan fanø' sender jeg en a-bombe tilbage i kraniet på dem / de web-sider, som hele tiden kaster Dataminer efter mig ( administrator@cgi-bin[1].txt ) og RedSheriff... jow' jow - nu er det mig det åbentbart går ud over, men Ad-aware giver dem et gok i nøden... det kunne være morsomt at gi' dem tilbage af samme skuffe.
Søren

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 20 point
Dato : 23-09-03 10:10

*LOL* Med fare for at spamme spørgsmålet så kort: IE-Spyad og derefter klassificerede skal ikke have lov til noget som helst. Ellers mail mig, Søren

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 23-09-03 21:17

Hej

Er faldet ned igen.
VISKINGE - Den med SIM kortet kunne sønnike såmænd godt há fundet på, men som CLAN skriver har vi tidligere givet lidt irettesættelser med hensyn til forbruget og det gav dog lidt respekt.

Har mailet til Telmore idag og skal nok lige skrive et indlæg når jeg engang får svar.

Als - Du må gerne spamme lidt *LOL*

Hilsen Blyb.

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 24-09-03 16:01

Hej Alle.
Mysteriet er hermed løst.
Har fået en tilbagemelding fra Telmore idag.
Det viser sig, at der på sønnike's mobiltelefon er aktiveret en Viderestilling til vores fastnet telefon.

Fik oplyst, hvordan vi deaktiverer denne viderestilling, så alting skulle så igen være i den skønneste orden.

"UNDSKYLD Telmore"

Hilsen Blyb.

Kommentar
Fra : 120566

Dato : 28-09-03 12:51

Det ville så se godt ud hvis du også valgte at afslutte spørgsmålet her
så det kommer over i besvaret.

Kommentar
Fra : als

Dato : 28-09-03 15:23

blyb> Det var meget fair af dig at komme med forklaringen. Tak og ha' en fortsat god søndag.

Godkendelse af svar
Fra : blyb

Dato : 28-09-03 15:45

Tak for svaret als.
Da det jo blev telmore som besvarede mit spørgsmål- og jeg ikke kan give dem min sølle 20 point, så får du dem, som tak for, at du kun spammede en lille smule

Jeg lod med vilje spørgsmålet stå nogle dage, da nogle jo gerne ville se udfaldet fra telmore. Stadig lidt

Hilsen Blyb

Kommentar
Fra : als

Dato : 28-09-03 20:59

Du behøver ikke være flov over det, aldeles ikke. Godt spørgsmålet blev løst og mange tak for points.

Jeg havde engang et problem med TeleDanmark. Der var ringet til Chile, men min kone og jeg var på arbejde og børnene i skole på det tidskpunkt der blev ringet. Alt kunne bekræftes af arbejdsgiver og skolelærere, så den var oplagt, men teledanmark (som det hed dengang) krævede deres betaling på nogle hundrede kroner. Og de fik dem. Orkede ikke at køre en sag på det.

Ha' en fortsat god søndag aften.

Kommentar
Fra : noerager

Dato : 30-09-03 13:02

hvad rimer på nick

Kommentar
Fra : als

Dato : 30-09-03 13:57

Når du kun kan skrive: hvad rimer på nick
så siger vi: noerager lad være med et klik.