/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Dj kursus
Fra : hamster62
Vist : 378 gange
100 point
Dato : 22-09-03 16:12

100 point til den der kommer med det bedste bud på et billigt og godt dj kursus.

OBS. Kun point til dem der inkluderer links eller kontakter.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-09-03 16:17

Nu fortæller du jo ikke hvor du bor, men du kan vælge dig et par stykker her: http://dk.search.yahoo.com/search/dk?p=dj+kursus&fr=fp-top&y=y

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 22-09-03 16:17

Hvor i landet bor du ?

Kommentar
Fra : hamster62

Dato : 22-09-03 16:20

Jeg bor i Hørsholm

Kommentar
Fra : hamster62

Dato : 22-09-03 16:21

Jeg bor i Hørsholm

Kommentar
Fra : briani

Dato : 22-09-03 16:25
Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 22-09-03 16:30

Hej hamster

Du kan evt. tage på rust natklub http://www.aok.dk/E/E/CPHDK/0001/48/18/ - de holder ca. en gang om måneden.

Mvh Erling

Kommentar
Fra : hamster62

Dato : 22-09-03 17:33

Jeg vil lige understrege at jeg bor i Hørsholm.
Jeg har ikke så meget brug for et tilbuds katalog for horsens ungdomsklub.

Ellers tak for alle svar.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-09-03 11:46

Lånt fra Ibasa:

Hej kandu.dk spørger
Her kommer et ibasa standardindlæg.
Du har spurgt og fået eet eller flere svar / kommentarer. Det er almindelig høflighed, at reagere på kommentarer / svar, så jeg vælger at tro, din manglende reaktion blot er en forglemmelse. Jeg vil bede dig om, såfremt der imellem svarene var noget, du kunne bruge til noget, at få lukket spørgsmålet.
Til din orientering er det / de points du har sat ind på at få en besvarelse, der kan bruges, under alle omstændigheder tabt for dig, uanset om du synes svaret / svarene er noget ævl. Så ACCEPTER venligst den kommentar du mener der ligger nærmest ”svaret”.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 30-09-03 16:35

Hamster :

Cafe rust ligger altså i KBH !

Kommentar
Fra : hamster62

Dato : 30-09-03 18:38

Det jo også lidt væk fra Hørsholm!

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 100 point
Dato : 01-10-03 08:54

Hamster - musikere, DJ's og den slags bevæger sig altså ganske langt rundt for at optræde. Man kan ikke forvente at kunne ernære sig i egen baghave

Mvh

En tidligere musiker, dj, roadie, lydmand der har været mange kilometer væk for at optræde.

Kommentar
Fra : hamster62

Dato : 01-10-03 18:44

Ja ja, tak for svarene men jeg tror jeg holder mig til "min baghave".

Godkendelse af svar
Fra : hamster62

Dato : 01-10-03 18:47

Ja ja, men jeg tror jeg holder mig til "min baghave".