/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Selector piratkort??
Fra : jannickd
Vist : 1031 gange
200 point
Dato : 20-09-03 11:10

Hej.
Hvor på nettet kan jeg finde koderne til at lave et fuskekort til TDC selector. Svar mig gerne på min mail.. smukkejannick@hotmail.com

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-09-03 12:06

Hejsa

Hvis jeg var dig ville jeg holde mig langt fra det....
Afhændig hvor travlt politiet mv. har går der ikke mange timer før de står hos dig
med både bødeforlæg, omkostninger mv.

sporing via TDC's Seletor går extrem huritgt.

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 200 point
Dato : 20-09-03 13:40

Hej jannickd

Det kan godt være du er smuk
men du er dæleme også en tand for "dum"

STOP som gruppen kalder sig
er over det hele
og når man serverer det hele på et fad,med emailadresse
som de nem kan finde frem til hvem ejer
ja så beder man meget stærk om at blive afsløret.

Hvis jeg var dig
tja så vil jeg lukke dette spørgsmål NU
og hvis du er heldig bede kandu i en email,om at slette dette spørgsmål helt.

bare lige en tanke herfra
Mvh Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-09-03 14:03

Tillæg

www.stop.dk

Brian

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 20-09-03 15:12

HAHAHAHA hvor dum har man lov til at være, der er sku nok ingen der hjælper dig i sådan et åbent forum som det her. hvis det var mig der skulle bruge sådan et kort ville jeg nok finde en side på nettet om det.

Godkendelse af svar
Fra : jannickd

Dato : 22-09-03 23:18

Tak for svaret briani.

Kommentar
Fra : jannickd

Dato : 02-11-03 11:19

lige en ting til... hvordan kan jeg få en bøde når jeg intet ulovligt har gjort??

Kommentar
Fra : larsjensen1

Dato : 19-12-03 15:01

For dem der har lidt teknisk snilde, ved udemærloet godt at en selector ikke har noget somhelst sende kredsløb i sig. Kun et modtagerkredsløb!
Ergo, med mindre man hopper på TDC's skrammereklamer eller du har en ven der melder dig, kan de ikke finde dig.
Det burde man vide før man udtaler sig om hvor dumme folk er! + han har jo ikke gjort noget ulovligt så længe han kun kigger efter det! BATMAN

Kommentar
Fra : pean99ad

Dato : 22-12-03 19:35

Mht. ulovligheden af at spørge til "fuskekort"!!!

I der påstår at jannickd intet ulovligt har foretaget sig, tager desværre fejl. Der er et princip i dansk strafferet, om at forsøg (straffelovens § 21) straffes på lige fod med fuldbyrdelse. I det konkrete tilfælde vil der formentlig være bestemmelsen om databedrageri (straffelovens § 279a), som jannickd vil blive straffet for. Strafferammen for dette går op til 1 år og 6 måneder.

DERUDOVER - er der et princip om at medvirken (straffelovens § 23) til forsøg ligeledes straffes. Det vil derfor ikke alene være tilrådeligt for jannickd at bede kandu.dk om at fjerne denne "tråd", men ligeledes være en overordenlig god idé for kandu.dk at efterkomme dette ønske!!!

God jul