/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
sider med golfudstyr
Fra : majbritt05
Vist : 434 gange
100 point
Dato : 19-09-03 19:11

Hej

Jeg søger nogle sider med golfudstyr, ikke hvor jeg kan købe udstyret, men mere, hvad de forskellige jern og køller er beregnet til? Altså forskellige specifikationer og facts vedr. golfudstyret.
Har selv søgt på forskellige søgemaskiner, men der kommer jo adskellige sider, så det bliver meget uoverskueligt.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : Interkriller

Dato : 19-09-03 19:20

Her er en beskrivelse af de forskellige jern osv.

http://www.gojen.dk/Index.asp?Mainmenu=1&Submenu=16

Kristian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-09-03 19:25

Hejsa majbritt05

Måske dette links kan bruges
http://www.golfonline.dk/kategori.asp?kat=Shops&nyheder_id=285

MVH Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-09-03 19:30

Tillæg

denne her er for begynder
http://www.golfidanmark.dk/Web/Forside/Menu/Begynderen/Udstyr

Mvh Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-10-03 11:38

Hejsa majbritt05

Hvis du har fundet noget der kan bruges
vil du så ikke være venlig at lukke dit spørgsmål

Mvh Brian

Kommentar
Fra : petermolin

Dato : 21-11-03 16:29

Hej Majbritt05,
En ting er at gaa ind paa en side og laese in masse. Noget helt andet og meget bedre er at tage ned i en golfbutik eventuelt tag ud paa en golfbane og gaa i proshoppen og spoerg efter pro´en!.. Deres job er at guide dig i alle finesserne vedr jern og koeller og fortaelle omkring hvordan de forskellige slaar, hvor langt de slaar, hvor tilgivende de er etc. De er en umaadelig forvirret verden at komme ind i i starten, og for at du ikke skal blive skraemt vaek fra golfens vidunderlige verden ville jeg klaert raade dig til at soege ud i klubberne og faa svaret.
Jeg kunne sagtens skrive en roman omkring hvad en driver med 9,5 grader regular shaft betyder og hvad en wedge med 58 grader giver, men saa ville du falde i soevn.

Saaa ud paa golfbanen, proev nogle jern fra pro-shoppen (det skal de goere) og saa forsoeg dig lidt frem. Saa finder du lynhurtigt selv ud af e masse af dine spoergsmaal.

Rigtig god fornoejelse,

Peter Molin
Dusseldorf, Tyskland

Kommentar
Fra : sjhfhammer

Dato : 22-01-04 17:56

SE HER!!!!! Gå ind på www.progolfscandinavia.dk her finder alt det golfudstyr du skal bruge... med sikkerhed...Håber du kan bruge siden...