/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
siemens m55, color themes?
Fra : simonium
Vist : 604 gange
40 point
Dato : 17-09-03 16:58

Er det muligt at få andre end standard farve temaer til en siemens M55. Eventuelt hvordan? og hvor?

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 17-09-03 17:08

Hej simonium

Hvad mener du - cover eller de der lysenbde effekter eller ???

Mvh Erling

Kommentar
Fra : jubii

Dato : 17-09-03 17:25
Kommentar
Fra : simonium

Dato : 17-09-03 20:10

der er da intet på den side med farvetemaer? Der er da kun ringetoner?
erling, det jeg søger er de farver som er på display'et, fx som der er nu med bronze, tin og lign.

Accepteret svar
Fra : Thorbimse

Modtaget 40 point
Dato : 18-09-03 18:32

De er lige her

http://www.club-siemens.net/fun/

MVH
Thorbjørn

Kommentar
Fra : simonium

Dato : 18-09-03 20:45

:)
tak for svaret thorbjørn, kunne du evt fortælle mig hvordan jeg får dem over til min telefon

Kommentar
Fra : simonium

Dato : 18-09-03 23:38

Jeg fandt selv ud af at hente dem.
Tricket er "wap" da alle har det er det godt.
Først connecter man til en hjemmeside jeg har smidt op (med siemens m55), www.dashiki.dk/siemens/ok.html
Her ligger der en masse .mid filer (=ringetoner), men det er bare ikke ringetoner - derimod er det .col (farveskemaer) som er omdøbt. Grunden til det er at den browser som er i m55 ikke vil downloade andet så vidt jeg ved. Når man så har hentet filerne ligger de i data inbox, herfra kan man jo bare vælge "gem" og så omdøbe dem til navn.col. Det er rimelig nemt. Som den store finale flytter man så alle ens .col filer fra "sounds" mappen til "colorschemes" mappen.

Godkendelse af svar
Fra : simonium

Dato : 18-09-03 23:41

Tak for svaret Thorbimse.

Kommentar
Fra : fiskerjohn

Dato : 14-12-03 14:16

Hey,

Jeg har stadig det problem at min m55 siger at den ikke kan åbne mms-beskeder overhovedet. er der nogen der ved hvor man kan hente en mms-opsætning.?