/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Polyfoniske ringetoner
Fra : Longsweet
Vist : 394 gange
40 point
Dato : 16-09-03 13:56

Hej,

jeg har en Samsung T100 og jeg savner nogle fede ringetoner. Alle sider på nettet kræver, at man har en Nokia eller Siemens. Jeg kan ikke finde nogle sider til Samsung. Er der nogle der har nogle fede links til poly-ringetoner.
Jeg har også hørt, at man selv kan komponere dem. Hvordan gør man det?

Henrik

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 16-09-03 14:01

Har du prøvet www.12send.dk?

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 16-09-03 17:00
Kommentar
Fra : janhof

Dato : 16-09-03 17:12

Hey..
prøv at gå herind : http://www.t100.org/index.php -der finder du en del..
-du skal godtnok registrere dig første gang, men ellers er det gratis..
c",) -komponis.. kompino.. komponone... SKRIVE SANGE! -må du selv klare.. G",)
janhof@besked.com

Accepteret svar
Fra : HanSSoN

Modtaget 40 point
Dato : 18-09-03 19:06

Du har samsung t100 og der er data cabel med, så du kan uploade dem til mobilen. hmm jeg har 16000 ringetoner jeg kan sende nogle af de ny og de gamle fede ringetoner, hvis du vil.

Kommentar
Fra : Longsweet

Dato : 20-09-03 01:11

Til HanSSon

16000 ringetoner. Det var da godt nok en del. Du må da gerne sende nogle af de ny og gamle fede ringetoner. Hvad skal du bruge?

Kommentar
Fra : mr2good

Dato : 27-09-03 20:01

jeg vil have nogen fed polyringtoner til min samsung t100, og jeg vil upload dem til min mobil, men kan ik finde nogen gode hjemme sider. der er kun nogen af det gamle sange andet er der ik...!!!! vil ik være søde at hjælp mig....?

Godkendelse af svar
Fra : Longsweet

Dato : 28-09-03 00:18

Tak for svaret HanSSoN, men hvad skal du bruge for at sende dem til mig?

Kommentar
Fra : mr2good

Dato : 28-09-03 11:58

heyyy hansson....jeg vil da gerne have det 16000 hvis du vil sende dem til mig via mailen......min mail er mohammed_m75@hotmail.com.............

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 28-09-03 13:07

hvad med icq. 164624528 skriv og jeg sender! men kun en af gangen for min upload er lidt langsom.
men jeg kan godt sende nogle af de nye!

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 28-09-03 13:09

Men det er lidt blandet. jeg har mmf filer til samsung men jeg har også midi filer til nokia osv.

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 28-09-03 13:14

Men det bliver først longsweet. det var ham jeg skrev til!

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 28-09-03 13:38

men de fylder 100 mb zippet ned.

Kommentar
Fra : starfish

Dato : 29-09-03 13:16

Findes der ikke et program man kan hente fra nettet, som der kan ændre midi-filer til mmf-filer så man kan lægge dem ind på T100'eren via datakablet? Synes jeg da at jeg engang fandt men kan ikke huske hvad siden hed.:(

Kommentar
Fra : starfish

Dato : 29-09-03 13:33

Nå, fandt det på www.t100.org, så tak.