/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hvornår udkommer GT4???
Fra : epoxy_88
Vist : 393 gange
50 point
Dato : 14-09-03 11:44

Hej...

Jeg ville gerne vide hvornår Grand Turismo 4 udkommer til PS2.

/Jesper

Kommentar
Fra : 888

Dato : 14-09-03 11:51
Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 15-09-03 13:14

Her har du en artikel direkte fra sony´s side..
Den rigtige køresimulator tager en nostalgisk tur tilbage i tiden og henter nogle af de bedste biler med sig tilbage fra det årti, der blev forbigået af den gode smag. Knæhøj karse, mand...

SCEE har nu bekræftet, at det længe og meget utålmodigt ventede Gran Turismo 4 udkommer i Europa i løbet af efteråret - Glædelig jul, kære venner. Mens de tidligere screenshots vi har set af Polyphonys baby har været med nutidige, topudstyrede sportsvogne, viser de sidste skud på stammen nogle af de ældre modeller, du snart kan indtage førersædet i. Vores ynkelige, begrænsede viden om klassiske biler gør, at vi ikke kan identificere helt præcist hvilke modeller der så kærligt er blevet rekreeret for at tilfredsstille vores køreglæde, men vi kan sige med nogenlunde sikkerhed i stemmen, at der iblandt dem er Chevrolet Corvetter, Alfa Romeoer og Lotus Europaer. Ud fra deres særprægede (læs: ældre) ydre, skyder vi blindt i tågen på, at de nok er rullet af samlebåndet en gang i 1970erne, men så skal I heller ikke forvente vi ved mere. Helt ærligt.

Ud over disse ret spændende afsløringer, er alt ved det gamle i GT4-lejren - ny fysik, fotografisk realistiske fortolkninger af berømte miljøer som Times Square i New York og Grand Canyon, mere end 500 køretøjer, online-racerkørsel for seks spillere - det sædvanlige, ik'? Hold endelig øje med PlayStation.com de næste par dage - vi bringer en komplet førstehånds-spiltest fra PlayStation Experience. Vroooooom, brrrrmmmm, neeeeeeoooowww, osv.
Mikael

Accepteret svar
Fra : mikael_hanna

Modtaget 50 point
Dato : 18-09-03 14:32

Hej har lige hørt at spillet nok ikke kommer før i begyndelsen af 2004. SÅ det ser ud til at de ikke kan blive færdige med spillet til jul alligevel.:!

Øv jeg glæder mig ellers helt vildt til det spil..

du kan læse om det her.. http://www.gamespot.com/ps2/driving/granturismo4/preview_6074246.html

havde du igrunden ikke nogle points du skulle give for et svar..?

Mikael

Godkendelse af svar
Fra : epoxy_88

Dato : 18-09-03 14:59

Tak for svaret mikael_hanna.