/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
arbejd hjemmefra.
Fra : bigmozzy
Vist : 2325 gange
100 point
Dato : 13-09-03 10:23

Jeg er på understøttelse, og kan risikere at ryge ud i aktivering. Jeg ønsker at have et job for jeg kan arbejde hjemmefra på fuldtid.

Jobbet skal bestå i, at jeg sælger over internettet, men jeg ved ikke helt hvad det skal være. Nogen har nogle forslag eller kender til noget?

skal man være moms registreret osv. Jer som ved en hel masse om sådan noget, skriv endelig. Jeg ved desværre ikke så meget om det selv.

Kommentar
Fra : abricon

Dato : 13-09-03 11:22

Du må sælge for 80.000 om året før du skal moms registreres, men du skal lave et regnskab over alt hvad du laver, hvis forretningen skal løbe i dit navn skal du sikre dig at du har en aftale med din arbejdsløshedskasse om hvordan de ser på det.
mvh. Søren

Kommentar
Fra : bigmozzy

Dato : 13-09-03 11:24

Jeg tænkte selvfølgelig på at jeg ville tjene min løn på den måde.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-09-03 11:29

Til din information, ved fyldte 58 år kan du sige nej tak til aktivering.
Hvis du skal aktiveres skal det være relevant for dig, ikke noget meningsløst arbejde.
Og så er der muligheden for at vælge kurser, hvis du selv kommer med forslag er det
lettere at få en aftale med AF.
Det er oplagt med et kursus i "hvordan jeg starter egen virksomhed" eller hvad det nu hedder.
Held og lykke.

Kommentar
Fra : bigmozzy

Dato : 13-09-03 11:33

Jeg er 23 år. Har problemer med mine led, men har det desværre ikke på skrift. Da det er diætisten som har sagt at jeg ikke må have hårdt fysisk arbejde pga. min lave vægt. Derfor søger jeg hjemmearbejde, så jeg kan passe det ind efter hvornår jeg har ikke har så ondt i mine led.

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 13-09-03 11:56

Skal lige rette et tidligere indlæg. Du må kun tjene 50.000 som selvstændig før du skal momsregistreres, men du kan jo sagtens arbejde hjemmefra uden at arbejde som selvstændig og i stedet være ansat. Højst sandsynligt provisionslønnet.

Tjek www.altomhjemmearbejde.dk og www.freelancer.dk og søg på sogemaskiner efter jobbaser, der findes ofte et punkt med hjemmearbejde. Pas på de såkaldt MLM (multi level marketing), manger er fuskere hvor du skal betale et beløb først.

//sub

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 13-09-03 12:17

Hejsa .....

For noget tid siden (1-2 uger) var der et indlæg angående om der var nogle der var interesseret i netop hjemme arbejde...... Jeg lagde en kommentar og fik en mail fra vedkommende der kunne skaffe noget sådan...... Hvis det er noget for dig synes jeg da bestemt du skal skrive til hende....... her er adressen :
Gitte Thonesen Geil

Nørrebrogade 68, 1. sal

DK-8700 Horsens
tlf.: 60 67 15 81
Email: gtg@stofanet.dk

Jeg ved ikke hvilke interesse områder du har....men tag og skriv til Gitte og hør hvad hun har at tilbyde....... Hun snakkede blandt andet om denne hp :
http://www.nseeurope.com

Håber du kan få lidt hjælp der
Hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : hylander

Dato : 18-09-03 15:35

Hejsa

Jeg er lige selv startet som selvstændig forhandler af total ernærings produkter "Herbalife". Det er en forretning hvor du selv bestemmer din arbejdsdag og du er din egen chef. Det går ud på at du selv skaber kontakt til folk som vil tabe sig, tage på, eller bare have mere energi i daglig dagen. Vi har også et stor udvalg inden for ydre korpspleje. Men skriv til mig hvis det kunne have interresse så kan vi få en snak.
levsundt@webspeed.dk
Mvh Morten.

Kommentar
Fra : bigmozzy

Dato : 18-09-03 15:48

Jeg ved ikke om det er lige det produkt der var en som kontaktede mig vedr. Men det var noget med et produkt, hvor man kunne tab sig, og så skulle man prøve det selv først. Det sagde jeg nej til, for jeg har ikke mulighed for at prøve det selv. Er det det samme her??

Kommentar
Fra : hylander

Dato : 18-09-03 16:27

Ja det er det nok men må jeg være så fræk at spørge hvorfor du ikke selv kan prøve det

Kommentar
Fra : hylander

Dato : 18-09-03 16:29

Vil lige at dette produkt ikke kun er til vægt tab men man kan også tage på af det

Kommentar
Fra : abricon

Dato : 18-09-03 17:58

Jeg distribuerer et produktsortiment indenfor helse pleje og humanitær hjælp men man kan jo ikke leve af det fra dag 1 der går mindst 3 mdr. før det kan udgøre en fuld lønning og 1-2 år før det er rigtigt godt men har man udholdenheden og gør en ugentlig insats på 10-15 timer skal man nok nå det og det kræver ikke nogen investering risikoen er ens egen tid. vide mere? abricon@mail.dk

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 18-09-03 18:28

Må jeg spørge hvor gammel du er?

Jeg har nelig startet en virksomhed der laver analyser for virksomheder. Vi laver analyserne ved at besøge butikkerne, og det kan blive relevant at få en til det, hvis det ligger langt væk. Hvor bor du?

Er det noget der lyder interessant?

Kommentar
Fra : bigmozzy

Dato : 18-09-03 21:04

Jeg er 23 år og søger et arbejde som jeg kan passe her ved computeren. Min idé er at jeg skal sælge noget via nettet. Så jeg kan tjene min egen løn istedet for at være på dagpenge. Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal komme i gang med f.eks. at "give" mig selv løn mm.

Kommentar
Fra : hylander

Dato : 18-09-03 21:37

Hejsa

Som jeg skrev ovenfor er jeg selv lige gået igang med at forhandle Total ernærings produkter så hvid det lyder som noget du kunne tænke dig så tag og skriv til mig og så vil jeg ringe dig op og jeg kan fortælle dig en masse om det jeg kan tilbyde dig.

Mulighederne for at komme til at tjene penge er store men det kræver en indsats fra din side også det er ikke en ligge på sofaen og tjen penge forretning.

Så hvis du har lyst skriv til levsundt@webspeed.dk og lad os få en snak

Mvh morten

Kommentar
Fra : labory

Dato : 26-09-03 15:52

Hejsa

Jeg så for nogle mdr. siden en kanon forretning hvor man selv kan bestemme/planlægge ens arbejdstid alt efter behov. Det er verdens største network marketing firma og vi sælger spil og gambling som er den største industri i verden pt. Skulle i være interesseret i at starte op selv er i meget velkommen til at kontakte mig på worldgamesinc@ofir.dk og jeg vil sende/kontakte jer for nærmere information.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-09-03 15:56

Kig ind på siden www.vidar.dk
Der findes hjælp og vejledning vedrørende uddannelse.

Kommentar
Fra : korsbakke

Dato : 05-10-03 15:02

Hej bigmozzy

Efter at have læst denne debat (dine indlæg), mener jeg at kunnne tilbyde et job, som lever op til dine kriterier.
En ny kommende international handels portal er på trapperne.
Nyt seriøs firma med base i Danmark, kombinere noget så spændende som, Internet shops, online auktion samt direkte salg, i én international handels portal. Samtidig med at 5% af den samlede omsætning, doneres til udvalgte internationale velgørenhedsorganisationer.

Som forhandler er du provisions lønnet, og har mulighed for at optjene provision på flere måder.
Du kan bl.a. etablere egen kundekreds, og optjener dermed provision af alt salg til dine kunder via portalen.
Du kan også optjene provision ved at introdosere nye forhandlere, og samtidig få mulighed for at opnå en højere stilling.

Læs mere på www.shoppingvalues.dk eller kontakt mig på post@th-design.dk / tlf. 86825613

MVH. Thomas Hansen

Kommentar
Fra : bigmozzy

Dato : 05-10-03 16:11

Jeg kan se at man skal invistere:
Forudsætningen for at blive forhandler, er en investering på 500 Euro (ca. 3.700,- kr.), som hurtigt kan tjenes ind igen, ved etablering af salgsorganisationen - se bonusplanerne.
Det var ikke min mening at invistere penge i det, da jeg har hørt om flere som har bare har mistet pengene.

Hvad er det man skal sælge?

Kommentar
Fra : korsbakke

Dato : 05-10-03 20:51

Hej bigmozzy

Hvad er det man skal sælge?
Det er bl.a. her at TradingValues er usædvanlig interessant...
Som forhandler har du mulighed for at etablere kontakt imellem TradingValues og leverandøre af produkter og service ydelser i hele verden (er ikke en forudsætning), og efterfølgende modtage en "leverandør" bonus, for alt salg fra den aktuelle leverandør via TradingValues til hele verden. Du har også mulighed for at henvise kunder til TradingValues, og opbygger på denne måde din helt egen kundekreds. Hver gang at en af dine kunder handler på TradingValues, modtager du ligeledes provision.
Du får eget online administrations system, med tilhørende bank konto og debet kort. Via administrations systemet får du adgang til komplet regnskab, som kan udprintes og vedlægges som bilag til told og skat, hvilket betyder at du kan koncentrere dig om forretningen, i stedet for at bruge tid på fakturering, styring af regnskab m.m.
Alle både private og firmaer kan lægge produkter og service ydelser til salg, og der er næsten ingen begrænsninger for hvad der kan sælges.

Med hensyn til max indtjening uden at være momsregistreret, er det korrekt at der er tale om kr. 50.000,- pr. år. Der kan dog være fordele i at være momsregistreret uanset omsætning.

Som du kan se er der utrolig mange muligheder med TradingValues, og jeg vil derfor helst ikke komme med alt for mange uddybende detaljer, ud over det ovenstående og det du finder på siden www.shoppingvalues.dk i et forum, da der alt for nemt opstår en misforståelse.

Jeg henviser til post@th-design.dk eller tlf. 86825613, og tager gerne en uforpligtende snak om dine muligheder, som er globale og næsten ubegrænsede. Du er også velkommen til at maile dit telefon nummer hvis du hellere vil at jeg ringer op (samtalerne er ofte lange)...

HUSK: en henvendelse er helt uforpligtende, og dine oplysninger (mail, tlf. m.m.) vidergives ikke til tredje part...

MVH. Thomas Hansen

Kommentar
Fra : korsbakke

Dato : 05-10-03 20:56

Hej igen

Det er gratis at lægge sine produkter til salg, det er først når/hvis produktet sælges, at der betales et gebyr...

MVH. Thomas Hansen

Kommentar
Fra : steff4

Dato : 13-10-03 23:53

Hej

Jeg har en løsning hvor det helle foregår over internettet, og det koster ikke det vilde. Det vil sige, at du skal ikke ud og indvister penge på et stort varelager. Alt du skal bruge er inde på nettet. Du får din egen password beskyttet side, med personlige kontoer. Du får alt den hjælp som du behøver for at få det til at køre. Det er en forholdsvis ny verdens omspændende virksomhed, men der er en pengestærk bank og forsikring bag det hele. Det er baseret på MLM systemet som blandt andet Tubevar. Du modtager provision, for den aktivitet der foregår i systemet.
Jeg kan ikke skrive ret meget om konseptet for ifølge loven om MLM så må man ikke reklamer ofentligt med MLM.
Jeg er selv forholdsvis ny så jeg er ikke helt inde i hvor meget og hvor lidt jeg må reklamer for konseptet.
Du skal ikke vær moms. rigistreret for at arbejde med dette konsept, det er regristreret som B-skat.

Hvis du har intresse så kontakt mig på følgende mail steff4@webspeed.dk

Kommentar
Fra : korsbakke

Dato : 14-10-03 00:02

Hej steff4

Hvad er det for en lov der siger at man ikke må reklamere for MLM ??
Du er sikker på at det ikke er pyramidesalg du mener at man ikke må reklamere for ??
Der er stor forskel på MLM og pyramidesalg, men folk som ikke ved bedre, sidestiller ofte de to koncepter, hvilket desvære er temmelig kedelig da MLM er i en enorm vækst, og samtidig fuldt ud lovlig.
Pyramidesalg er derimod ulovlig i Danmark.

http://www.disafo.dk/index.htm
http://www.erhvervsbladet.dk/nyhedsservice/npShowArticle.asp?strArtID=91422

MVH. Thomas Hansen

Kommentar
Fra : steff4

Dato : 14-10-03 00:10

Hej korsbakke

Dette er ikke pyramidesalg,da dette er ulovligt det er korekt. men vis du kender lidt til markedtingsloven burde du også vide at MLM
der må man ikke reklamere. ( her i danmark ) men feks.i England må du gerne de har en anden lovgivning.

har du måske set en reklame fra tuberware nej vel det er fordi det er ulovligt

Kommentar
Fra : korsbakke

Dato : 14-10-03 08:39

Hmm...

Oplys venligst et link om hvor du finder at det er ulovligt at reklamere for MLM...
Du har netop reklameret for MLM - har du så gjort noget ulovligt ???

Vi er ikke enig.

MVH. Thomas Hansen

Kommentar
Fra : korsbakke

Dato : 19-10-03 01:23

Der er nu oprettet en mailingliste, hvor til der jævnligt vil blive tilsendt nyhedsmails, så det er muligt for dig at følge udviklingen i ShoppingValues.

Hvis du vil tilmeldes denne mailingliste, sender du blot din mail adresse til post@th-design.dk
Det er ganske uforpligtende at modtage nyhedsmails, og du kan afmelde dig til hver en tid.

MVH. Thomas Hansen
www.shoppingvalues.dk
post@th-design.dk
Tlf. 86825613

Kommentar
Fra : korsbakke

Dato : 11-11-03 19:35

Der er netop indgået aftale med en stor tysk parallel importør af mærkevarer som f.eks. Adidas, og priserne forventes at være ca. det halve af butikspriser. Som forhandler har du mulighed for at tjene provision af dette globale salg af mærkevarer og meget andet...

MVH. Thomas Hansen
www.shoppingvalues.dk
post@th-design.dk
Tlf. 86825613

Kommentar
Fra : pouldam

Dato : 12-11-03 16:16

til Korsbakke
Du lyder til at fundet de vise sten inden for handel via. nettet
kunne måske være interesseret.....
pouldam@hansen.dk
Corner A/S

Kommentar
Fra : korsbakke

Dato : 13-11-03 13:20

Hej Poul

Jeg har sendt dig yderlig info pr. mail...

MVH. Thomas Hansen

Kommentar
Fra : Briii

Dato : 30-11-03 19:51

Til Thomas Hansen...

Hvordan kan det være at man skal invistere ca 3700kr i shoppingvalues? Håber du vil sende mig noget info via mail:
Briii2003@yahoo.dk

Mvh Brian Christensen

Kommentar
Fra : korsbakke

Dato : 30-11-03 22:02

Hej Brian

Det er ikke ShoppingValues du invistere i, men derimod din egen Internet shop, som ligeledes er din selvstændige forretning. Grunden til at du skal invistere, er bl.a. alt det adminstrative ved at opbygge denne shop. Shoppen giver dig bl.a. mulighed for at optjene provision, ved salg af andres produkter til hele verden. Produkterne vil blive solgt billigere end de priser man kender, da der ikke er udgifter (for firmaet og den enkelte leverandør) til markedsføring. Hvilket også er grunden til at shoppen ikke kan undgå at få masser af både leverandøre og kunder...

Jeg sender dig en mail...

MVH. Thomas Hansen
www.shoppingvalues.dk
post@th-design.dk
Tlf. 86825613

Kommentar
Fra : steff4

Dato : 30-11-03 23:09

Hej Thomas

Jeg har lige været inde og kige på den side du henviser til.
Er det meningen at alle forhandler skal have deres egen side på nettet?
Hvad er det helt nøjagtigt der skal sælges ?
Der står også at for at få provension så skal du have fundet to nye forhandler i løbet af to måneder, hvad sker med din provension hvis du ikke finder to indenfor tiden ?
Du fortæller at det er en ny virksomhed der er started i USA, men der står ikke noget om hvem der står bag ?
Der står generalt ikke ret mange oplysninger om hvad man skal og hvad man ikke skal.

MVH Steff4

Kommentar
Fra : korsbakke

Dato : 30-11-03 23:35

Hej Steff4

Alle forhandler får et unikt link til en fælles global Internet handels portal, og får bl.a. mulighed for at tilpasse sin egen indgansside, holde styr på eget regnskab m.m.
Det er kun fantasien der sætter grænser for hvad der kan sælges, da alle (både private og firmaer) gratis kan lægge sine produkter og service ydelser til salg. Der er altså ingen udgifter til markedsføring, da portalen markedsføres af forhandler nettet i deres egen interesse (provision).
I bonusplan 1 er investeringen den eneste forudsætning for at optjene og få udbetalt bonus. I bonusplan 2 er forudsætningen at du introdocere 2 nye forhandlere inden for de første 60 dage. Lykkedes det ikke mister du den provision som du har optjent i bonusplan 2 (ikke bonusplan 1). Introdocere du 2 forhandlere efter de første 60 dage, kan du igen optages i bonusplan 2.
At være forhandler er ikke ens betydende med at du skal gøre brug af alle bonusplaner, du kan sagtens nøjes med at gøre brug af f.eks. bonusplan 1.
Firmaet (TradingValues) er grundlagt af 11 danskere i juni 2003. Firmaet har hovedkontor i USA samt marketing- og support center i Spanien. Dette fremgår også af koncept præsentationen.

Der afholdes introdoktions møder i hele landet, hvilket jeg helt klart vil anbefale dig at deltage i. Det er naturligvis uforpligtende, men en god måde få indblik i firmaet og de nuværende forhandlere.

Sig endelig til hvis der er andre spørgsmål der melder sig

MVH. Thomas Hansen
www.shoppingvalues.dk
post@th-design.dk
Tlf. 86825613

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 01-12-03 17:02

Jeg har et nyt tilbud.
Også MLM, men dette er lovligt i modsætning til WGI, som man netop har kunnet se i et program. Her kan du får virksomheden til at finansiere dit medlemsskab, hvis du er villig til at gøre noget for det. Lyder interessant? Skriv til mig på local-consulting@mail.com
Firmaet hedder HPC.

//sub

Kommentar
Fra : steff4

Dato : 01-12-03 17:06

wgi er ikke ulovligt og ja jeg har set udsendelsen men så længe der ikke er faldet en dom og så længe der er parpir på at det vi laver er lovligt så er det kun folk som vil ødelægge wgi der har noget dårligt at sige

Kommentar
Fra : korsbakke

Dato : 01-12-03 22:48

Jeg har ingen erfaring med hverken HPC eller WGI...
Er på et tidligere tidspunkt blevet inviteret til WGI, men syntes på daværende tidspunkt ikke om konceptet, netop pga. aktier og spil. Efter hvad jeg kan finde ud af ved at søge på nettet (www.hpc-nord.dk), så er der også tale om noget med aktier i HPC, hvilket jeg ikke umiddelbart er tilhænger af.
TradingValues derimod er en international Internet handels portal, som sælger produkter og serviceydelser i direkte salg, dvs. til lavere priser end vi ellers kender. Internet handel er i en voldsom vækst, så det kan jeg forholde mig til...

MVH. Thomas Hansen
www.ShoppingValues.dk

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 02-12-03 01:07

Til Korsbakke:

Hjemmesiden er korrekt. Er netop kommet med i HPC. Og ja der er aktier, men du er ikke tvunget til at købe nogen, som i modsætning til WGI, hvor man bl.a. skal betale noget efter man er kommet med. I HPC, er den danske afdeling ved at komme op og kører, og er man hurtig så får man finansieret sin tilmeldelse. Kontakt mig for nærmere om det. Der er dermed garanti for at du ikke skal have penge op af lommen for at tjene penge.

HPC er ligeledes en handelsportal. Er du medlem kan du handle til yderst forelagtige priser på shoppen. Idéen er så at det rent faktisk kan betale sig i fremtiden at melde sig ind, og selv betale medlemsskabet i fremtiden, da man sparer pengene i shoppen, samtidig med man tjener penge på at få flere med.

Men hvis I skriver til mig kan I lige nu få finansieret medlemsskabet.

Det medlemskabet koster tjener I før de bliver hævet. Dvs at I ALDRIG skal have en krone op af lommen. Men i stedet skal der arbejdes lidt.

Mvh

Jan Winum
local-consulting@mail.com

Kommentar
Fra : abricon

Dato : 05-12-03 14:44

Jeg har interesseret mig for MLM i flere år og kan anbefale at læse noget af det literatur der er tilgængelig, bl.a. på nettet. I lande som USA og Japan underviser man på Business skoler i MLM, det gør man desværre ikke herhjemme endnu. Det er efter min mening svært at kende et ordentligt,seriøst etisk, korrekt og lovligt selskab. Disse kan på længere sigt kan forventes at overleve. De firmaer som ligner disse utroligt meget er firmaer der dukker hurtigt op, lover guld og grønne skove og forsvinder igen efterladende en masse bristede drømme og fæle lommesmerter.
Det er et stort arbejde at bygge et ordentligt netværk op det kan tage år, men det skal kun gøres en gang, derfor må man være sikker på, at det firma man satser på, bygger på unikke produkter, som er af en så overbevisende kvalitet at folk bliver ved med at bruge dem og anbefale andre at bruge dem, ikke kun fordi de tjener penge på at anbefale produkterne til andre,men fordi de brænder for produkterne!
Produkterne skal ikke kunne købes andre steder, det er efter min mening ikke nok at man kan skaffe produkterne billigere end andre kan, for denne fordel er ikke blivende, efter et stykke tid kommer der en anden leverandør der er endnu billigere og pris skaber ikke loyalitet, har du derimod nogle fantastiske produkter, som man ikke kan købe andre steder opnår du ubetinget loyallitet og dermed et netværk der bliver ved med at vokse.
Så er det en oplagt fordel at sælge daglige forbrugsgoder, som folk skal bruge igen og igen og gerne købe hver måned, derved kommer der en løbende og sund indtægt.
Pas på hvis fortjenesten kommer fra startpakker, startgebyrer eller rekrutering af nye medlemmer og lignende. Det er måder hvorpå man kan kamuflere pyramider på, her bliver produktet kun en undskyldning og aldrig selve kernen i forretningen. Man tjener her ikke ret meget på selve produkterne, men meget på at andre gribes af lysten til hurtige penge. Så længe denne guldfeber varer, er der nogle der tjener penge, men på et tidspunkt brister boblen og nogle får fingrene brændt.
Noget andet er, at når nettet udvikler sig hurtigt kan firmaerne få store vanskeligheder med likviditet og udbetalingerne bliver derfor forsinkede. Dette bliver undskyldt med mange dårlige forklaringer, men mange mister tilliden og en lavine sætter igang der lukker firmaet. Derfor vær sikker på at firmaet råder over massiv kapital og har eksisteret længe helst 5-10 år og med en børsnoteret kapital på over 500 mil kr., så kan du være nogenlunde sikker på at firmaet også eksieterer om 5 år, når du skal til at være milllionær. Det er vigtigt at du tænker over disse ting. Når du bygger dit netværk bygger du på den tillid andre du kender har til dig, du vil have svært ved at bygge et nyt netværk hvis det missykkes første gang og tredje gang er der næppe nogen der har tillid til dig mere. Held og lykke med Jeres projekter. Er der nogen der vil have en uddybning af mine synspunkter kan i eventuelt maile til mig.

mvh.
Søren Andreassen

abricon@mail.dk

Kommentar
Fra : korsbakke

Dato : 04-06-04 00:26

Hej

Denne debat er ved at være halv gammel, men så absolut ikke uinteressant, og der er i mellemtiden sket en hel del...
Handelsportalen er nu tilgængelig på www.dubli.com og forventes at åbne for handel d. 1/7-04

Se iøvrigt også www.free2care.com som er en erstatning for shoppingvalues.dk

bigmozzy, har du for øvrigt fundet dig et job ??

MVH.

Thomas Hansen
Tlf. 86825613
mail@free2care.com

TradingValues og DubLi Ambassadør - ID 385