/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Hjælp til terminator kabel!!
Fra : krix
Vist : 340 gange
100 point
Dato : 13-09-03 00:18

Jeg har netop købt et terminator kabel, se følgende link:

http://www.mobilkabler.dk/shop/index.php?side=produkter&kategori=Boxe&id=67

Nu er mit spørgsmål så hvad for noget software jeg skal bruge til at åbne f.eks. en T68i.

Jeg har været inde og finde programmet DIV8.2, men jeg får følgende svar når jeg åbner programmet:

DIV Dongle not find!

Det skal siges at jeg køres win XP, men under egenskaber for filer har jeg sat den til at køre som under Windows 98/me.

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig, for jeg er kørt lidt fast i øjeblikket.

Hvad skal jeg gøre?? Har jeg brug for nogen driver??

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 13-09-03 00:31

En donngle er normalt en enhed, som sættes i en kommunikationsport, og som sikrer, at man ikke kan køre med kopier (f.eks. meget brugt i AutoCad). Selv om der står incl software på din refererede side, kunne det tyde på, at det stadigvæk er kodet.

Mit umiddelbare forslag er, at du bruger noget andet software, f.eks. direkte fra deres hjemmeside : http://www.sonyericsson.com

Mvh Erling