/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Våde drømme
Fra : Normalguy
Vist : 1238 gange
80 point
Dato : 11-09-03 20:31

Hej alle

Er der nogen der ligesom mig har oplevet en rigtig våd drøm?. Jeg har haft en rigtig fed drøm hvor jeg vågnede og havde haft udløsning i virkeligheden, og den bedste sex i fantasien.

Hvis I har prøvet det, har I så en ide om hvordan man kan fremprovokere det igen?

Kommentar
Fra : 888

Dato : 11-09-03 21:47

Som regel drømmer man om det sidste man tænker på, inden man falder i søvn......Så tænk godt på drømmen igen og håb

Accepteret svar
Fra : l_overgaard

Modtaget 80 point
Dato : 16-09-03 11:52

Dette er vel mere en komentar til 888.

Iflg. de kloge mennesker, så drømmer vi ikke med det samme, når vi falder i søvn.
Somregel, går der en 3-4 timer. Vi drømmer mange drømme i løbet af en nat.
Det vi drømmer, er også nogle af de indtryk vi har fået i løbet af dagen.
En drøm varer heller ikke så længe. Fra at vare ganske få sekunder til at vare nogle minutter. Men de føles altid længere.

De erfaringer jeg selv har haft med "våde drømme" er som følgende:
Tit og ofte, når jeg har en af disse drømme, er det mest fordi, det er længe siden jeg har haft sex og orgasme/udløsning. Jeg vågner altid med en megarejsning.
Dog har jeg aldrig haft en regulær udløsning, dog kun opdaget lidt presperm på spidsen af "sjoveren". Selv tror jeg ikke på at man kan få en orgasme bare af at drømme, uden nogle former for fysisk berøring af de erogene zoner.
Det er dog mere normalt at en fyr har en sædudtømning i sine drømme om natten, særligt i teenageårene, hvor hormonerne ruller i hele kroppen.
Når jeg har disse drømme, er det tit om ting og grænser jeg ikke har prøvet af i virkligheden, som f.eks. trekantssex med 2 bisexuelle piger. Jeg har også drømt om god sex med tidligere kærester, som pludselig dukker op i mine drømme. Ganske dejlige drømme, men virkligheden er jo en anden når man vågner og bliver lidt skuffet.

Men gdo fornøjelse.

Kommentar
Fra : Emanuel_Rose

Dato : 17-11-03 14:20

ja ja det sgu ok

Godkendelse af svar
Fra : Normalguy

Dato : 17-11-03 22:27

Tak for svaret l_overgaard.