/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
2 point savnes..... :-( mvh Iordanescu
Fra : erling_l
Vist : 506 gange
20 point
Dato : 11-09-03 01:49

Hej

Jeg skulle viderebringe denne hilsen til det danske folk fra en gammel ven, som hedder Anghel Iordanescu :

Haj - goaftn. Jag ka ik forstå hva de sket her i aften. Jeg var på en besøg i en park i Copenhavn, og jag hae taget nogle poinger mæ herop. Jag havde ikke fler ien jag sæl skulle brue - så jag passede godt på dæm. Allivl pludselig det sae bang - stor jubel og nu var noen af mine pointer væk. Nogen har taet dæm - å jæ mangler dem majet.

Vis du kan give mig et godt tip om hvor de er - eller hva jæ ska sige te fålk når jaj kommer hjæm, så di ik banker maj - så får du 20 andre pointer i byt !!!

I øvrigt var hans sidste kommentar vist noget i retning af "svineheld" !!!

Mvh Erling

Kommentar
Fra : Nols14

Dato : 03-10-03 17:56

du kan få nogle af mig for jeg ved ikke hvad jeg skal bruge dem til

Accepteret svar
Fra : Nols14

Modtaget 20 point
Dato : 03-10-03 17:59

jeg tror jeg har misforstøet spøgsmålet så bare glem det

Godkendelse af svar
Fra : erling_l

Dato : 20-08-05 23:56

Tak for svaret Nols14.