/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvilken farveskærm er bedst ?
Fra : chris13ml
Vist : 355 gange
20 point
Dato : 10-09-03 11:34

Hej, har lige et spørgsmål:
Hvilken af følgende telofoner har den bedste farveskærm ?

Nokia 7210
Nokia 5100

Takker

Kommentar
Fra : wof78

Dato : 10-09-03 13:22

Hm.. Tjah..

En sammenligning på nokia.dk fortæller at opløsningen er 128x128 i skærmen på begge telefoner..

Kommentar
Fra : SantaB

Dato : 10-09-03 21:37

Opløsningen er den samme, men jeg vil anbefale dig at tage hen til den næremeste forhandler og få ekspedienten til at vise dig dem, så du selv kan bedømme - ens egen mening er næsten altid bedre end andres...

Kommentar
Fra : markul

Dato : 11-09-03 10:45

Det er den samme skærm der er brugt i begge telefoner, så det skulle gerne være det samme.. Der er muligvis forskel i softwaren, men det er jeg ikke helt klar over

Kommentar
Fra : markul

Dato : 11-09-03 10:46

Det er den samme skærm der er brugt i begge telefoner, så det skulle gerne være det samme.. Der er muligvis forskel i softwaren, men det er jeg ikke helt klar over

Kommentar
Fra : chris13ml

Dato : 11-09-03 18:49

Hvad mener i om en Nokia 7210 ?

Kommentar
Fra : DeltaF

Dato : 13-09-03 14:48

Hej chris13ml!
Jeg vil starte med at sige at der ikke er nogen som helst forskel på en Nokia 5100 og en Nokia 7210's skærm. Jeg har selv en Nokia 7210 og den er rigtig god og med de priser man kan få den til i dag vil den være et rigtig godt køb.