/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
træf???
Fra : Orsted_banden
Vist : 345 gange
20 point
Dato : 07-09-03 22:33

Er der nogen der ved hvor der er knallert træf og sådan noget, det skal helst være her på fyn.......

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 08-09-03 06:12

Meld dig ind på http://www.forum.mopedgallery.dk og www.scooter-forum.dk begge sider har en træf sektion, der kan du se hvornår der er træf...

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 08-09-03 18:43

Typisk bruger fra scooter-forum.dk (heheh - just a joke)

Jeg vil stærkt anbefale http://forum.mopedgallery.dk

Der er fejl i de det ene links du har skrevet..

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 08-09-03 22:30

Jeg syntes da klart at SF er fedest, der er en meget bedre stemning derinde, på MG bliver folk banned hvis de glemmer at lave mellemrum i sætninger: "S:Jog skjolde" = ban...

og i know bad link, skulle være uden www.

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 08-09-03 22:56

Smag og behag.. MG er den største.. Men det er jo ikke altid lige med den bedste..

Det har jeg så ikke lige hørt om der er nogle der er blevet.. Men tværtimod har der lige været et topic om SF, fordi at der var en der havde oprettede en topic der, og så var han blevet udelukket nogle dage..

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 09-09-03 09:11

MG er størst, Ja! Men SF er normalt hyggeligere, jeg er på begge forummer så har oplevet det... Dog har der den sidste månede været lidt problemer med en admin der ikke kører det helt som nogle brugere vil have det, bland andet Morten Olesen som blev banned et par dage for at provokere en admin, hvilket var 100% fuldtfortjen, det er nok ham du snakker om...

Jon - Moped.dk @ Scooter-Forum.dk + forum.mopedgallery.dk