/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
hvor ender min pakke?
Fra : Babe2009
Vist : 997 gange
500 point
Dato : 06-09-03 09:53

hejs alle sammen..

jeg står i den situation, at jeg har fået en ven til at sende en pakke til mig fra usa...
og jeg har så lige fundet ud af at det er USPS han har sendt den med, og de har forsøgt på at aflevere den til mig, men jeg var ikke hjemme...

nu er mit problem så at jeg ikke kan finde pakken i Danmark!

er der nogen her der kan hjælpe mig med at finde ud af hvem USPS arbejder sammen med her hjemme?

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 06-09-03 11:02

Har du prøvet UPS's dansk side:
http://www.ups.com/content/dk/da/index.jsx

Der er også en Track & Trace på deres side, samt adresse og tlfnr.
UPS Danmark A/S
Naverland 7 - 9
2600 Glostrup
Danmark
Tel. : 80-30-22-22
E-mail callcentre@europe.ups.com

/VMEK

Kommentar
Fra : Babe2009

Dato : 06-09-03 14:56

hejsa..

ja, jeg har prøvet deres hjemme side, og det eneste jeg kan finde ud af er hvornår den har forladt usa...

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 06-09-03 15:34

Hvis jeg var dig vil jeg ringe til dem mandag og/eller sende dem en mail.
Jeg er sikker på de kan give dig svar.

/VMEK

Kommentar
Fra : villum53

Dato : 24-10-03 11:27

UPS og USPS er ikke det samme.

De gange jeg har fået leveret gennem USPS har PostDanmark klaret transporten i Danmark.

Villum53