/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Gennemsigtigt logo til 3510i
Fra : Ezia
Vist : 630 gange
50 point
Dato : 05-09-03 21:14

Hej!

Jeg har bare lige dette enkle spørgsmål:

Hvordan får jeg et gennemsigtigt logo til min 3510i, når jeg har kabel + fuld version af oxygen phone manager II ??

Hilsen
Ezia

Kommentar
Fra : soll

Dato : 05-09-03 21:18

http://www.unlock-nokia.subnet.dk/

her nederst på siden kan du hente et.

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 06-09-03 08:22

og hvis du hellere vil købe et, kan du købe et til 2 kr på:

www.12send.dk - se nederst på siden.

Kommentar
Fra : Ezia

Dato : 06-09-03 08:52

Jeg tænker bare på hvordan jeg overfører et gennemsigtigt logo...

http://www.unlock-nokia.subnet.dk/ koster den 8 kr.!
Og på 12send.dk koster den 2 kr.

Hvorfor bruge penge på det når jeg kan gøre det selv gratis? Jeg ved bare ikke hvordan!

Accepteret svar
Fra : Telmore

Modtaget 50 point
Dato : 17-09-03 14:28

Har du wap? for så kenner jeg en side hvor du kan få et gratis!! Først går du ind på wap og skriver denne adresse: www.xgryde.dk/wap.wml når du så kommer ind på siden går du ned hvor der står Blank logo. og så trykker du på den grønne ring op tast også downlouder den det gratis! M.V.H Kalle

Godkendelse af svar
Fra : Ezia

Dato : 18-09-03 16:28

Tak for svaret Telmore.

Jeg har lige fundet ud af at min telefon skal til reparation. :¨¨-(

Den har to problemer.

1) Den kan ikke gemme logoer.

2) Den "fryser fast" når jeg chatter.

Ellers tak for svaret!

Kommentar
Fra : Telmore

Dato : 22-09-03 15:47

Hej Ezia alle som jeg kender som har en 3510i og mig selv med. De har været til repration. En underlig Mobil!!!!!!