/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
2.tøzer Hellerup gym
Fra : keddeyamse
Vist : 36710 gange
50 point
Dato : 05-09-03 19:07

er der nogen der kender de links?? ved ikk helt hva det er for noget hva er det?? og et link ? eller er der nogen der ha dem liggende??

Kommentar
Fra : Gertz

Dato : 05-09-03 19:47

Jeg har ingen links, men sådan som jeg har kendskab til historien, så er det 2 piger der har leget med et digitalt kamera, haft det med ovre på deres gymnasie for at brænde det ned på en CD. Desværre glemte de den og blev fundet af nogle, der gerne ville dele deres billeder med andre...

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 05-09-03 19:49

okay hehe sjovt.. det var vist os være i tv og sådan noget. men ville gerne ha dem...

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 05-09-03 19:51

Hvor er de links,det kan da værer sjovt at se dem.
Hilsen Swarn

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 05-09-03 19:55

jae..

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 05-09-03 20:02

De har været postet adskillige gange i dk.binaer.erotik, men det er længe siden jeg har set dem sidst.
Her er til gengæld et par andre frække billeder:
http://www.connery.dk/index.php?artikelid=1280&show=galleri

/VMEK

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-09-03 20:25

Hejsa

To piger fra Gammel Hellerup Gymnasium havde taget over 100 pikante billeder med deres digitalkamera og brændt billederne over på en CD. Der var bare lige det ved det, at de havde brugt skolens PC til det og desværre for dem glemte de CD'en på skolen. 2 drenge fra samme skole fandt cd'en og lagde straks alle billederne ud på nettet, det fandt pigerne sig dog ikke i og gik til politiet som straks fik fat på de to fyre.Politiet mener ikke umiddelbart at de kan gøre noget, på grund af den nuværende lovgivning. Mediejurist Oluf Jørgensen er af en anden mening, han mener straffelovens paragraf 264 D kan bruges mod de 2 drenge. Han så gerne at de 2 drenge bliver dømt, så der statueres et eksempel om at dette ikke er acceptabelt.

Tyvstjålet herfra
http://newz.dk/forum/item/24356/
her kan man også komme med et indlæg til overstående.

Mvh Brian

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 05-09-03 20:39

Tillæg
Læs mere her
http://www.webpressen.dk/wmview.php?ArtID=996

overstående links linker til et andet sted hvor man kan se billederne
nemlig denne
http://unix.rulez.org/~calver/pictures/speedy/

Brian

Kommentar
Fra : micdk

Dato : 06-09-03 00:51

he he , du kan hente alle billedene på emule.......

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 06-09-03 02:10

Keddyamse..fedt indlæg. De billeder har jeg ville se længe

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 06-09-03 17:43

hejsa!
jeg har skam hørt om de piger! hahaha... jeg har dog også kigget! Men de er nu ik vildere kønne...
anyways.. har nogle links.. men de ser ik ud til at virke? Men det var der jeg så dem! ha!..

http://shambler.homepage.dk/

http://www.speeedy.dk/billeder/page_01.htm

mvh
Kasper

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 07-09-03 15:38

Okay de er da ikk helt grimme. dem kunne de da godt ha tjent nogle penge på måske... men de har da sikkrt hygget sig...

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 07-09-03 15:38

Okay de er da ikk helt grimme. dem kunne de da godt ha tjent nogle penge på måske... men de har da sikkrt hygget sig...

Godkendelse af svar
Fra : keddeyamse

Dato : 07-09-03 20:10

Tak for svaret briani.
               meget fint då