/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hot 50 stjålet
Fra : jespereh
Vist : 473 gange
40 point
Dato : 02-09-03 21:49

Der err nogle svin der har stjålet min elskede pgo, er der nogen der kender en webside, hvor at man kan efterlyse den. (tyveriet er meldt til politiet, og hvis jeg fanger jer, så smadrer jeg jer, I forpulede små tyveknægte!)

Tyveriet skete på næstved handelsskole d. 2/9-2003 kl. 8.05-11.55

PGO'en er metalrød, hvor at der er proma udstødning på.
Højre blinklys bagpå er bundet op med hvid murersnor.
Skjold har mange skrammer.
Cross bagdæk.
bagskærm over hjulet er fjernet.
Og under forlygten og på sidderne står der SPH-MOTOR

Dusør udloves til den der ved hvor den er!!!

Bare skriv en webside, eller hvis der er en tilfældigvis har set den, så svar også.

JEG HADER FOLK DER IKKE KAN KENDE FORSKEL PÅ DIT OG MIT

Accepteret svar
Fra : VMEK

Modtaget 50 point
Dato : 02-09-03 22:14

De skulle ha' en røvfuld...

Skriv en "anmeldelse" her:
http://www.varmesager.dk/

/VMEK

Godkendelse af svar
Fra : jespereh

Dato : 03-09-03 16:31

Tak for svaret VMEK, det var godt og brugbart, og fuck hvor at jeg hader de fucking tyve.
Hvis det stod til mig, så skulle de mindst ind og brumme i 6 måneder, og oven i det skulle de have en bøde på knalletens/scooterens anslåede værdi.

Kommentar
Fra : mjp1986

Dato : 05-09-03 00:29

Jeg har selv lige fået stjålet min Aprilia Sonic GP snøft*( Ny Pris 21.500 kr). Den var knap et år gammelt og kunne køre 110 km/t og blev stjålet mens lige ude foran hoved indgangen til min skole med alarmen hyldende hele tiden, men folk valgte at ignore den. Fik at vide at det nok har været nogle perkere der tog den. (Hader ishøj)

Håber du finder din PGO

Mvh Michael

Kommentar
Fra : jespereh

Dato : 14-09-03 00:49

Ja, der er ikke en skid at gøre ved det, for politiet gider ikke at lette deres R*v.
Keg har også på fornemmelse at det var nogle perkere der stjal min, så:

WHITE PRIDE WORLD WIDE

Har forresten købt en totalskadet PGO DR. BIG, kører ca. 100 km/t, fryd for sælgeren at det kun var skjoldene der var smadret, men de er sku også svære at finde nogle steder, så jeg har forud bestilt dem hos sælgeren. ca. 1900 kr for et komplet skjoldsæt.