/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
varme maling
Fra : MaxiSmiley
Vist : 649 gange
100 point
Dato : 20-01-02 20:42

en af mine kammareter har en NRG og der er jo katalysater i udstødningen, og her kommer hans store spørgsmål: Holder varme malingen på udstødningen???

og lige et til spørgsmål: Hvilken dyse skal der i en lovlig 12mm bing kab. og hvis man han 45mm cyl. og lowboy udstødning???

Accepteret svar
Fra : masteraugust0

Modtaget 100 point
Dato : 20-01-02 22:56

Hej Maxi

Normalt er der ingen maling der kan holde på en udstødning , ihvertfald ikke ret længe( 2-3 uger) det gælder også udstødninger uden katalysator.
Normalt skal man regne med en dyse på 76-80 alt efter hvilket køretøj der snakkes om , husk man kan altid se det på tændrøret , det skal være kaffebrunt eller lidt lysere. Er det helt lyst/hvidt skal dysen være større og er det sort er dysen for stor.

Mvh. Jan

Godkendelse af svar
Fra : MaxiSmiley

Dato : 21-01-02 07:53

Helt kanon...
tak jan.!
Det er jo selvfølgelig til min maxi, altså det med dysen!! Fordi jeg lige har solgt min 20 mm dell´orto...

see you around

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-01-02 21:47

"MaxiSmiley" <MaxiSmiley.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:ZXE28.2460$XA5.390337@news000.worldonline.dk...
> en af mine kammareter har en NRG og der er jo katalysater i
> udstødningen, og her kommer hans store spørgsmål: Holder varme malingen
> på udstødningen???

Måske..prøv det. det eneste der sker er at lortet ruster hurtigt og skal
males igen!
det holder fint på min originale, basic og next..
>
> og lige et til spørgsmål: Hvilken dyse skal der i en lovlig 12mm bing
> kab. og hvis man han 45mm cyl. og lowboy udstødning???

kommer an på om det er en rund bing eller firkantet.. jeg vil mene han skal
10~20 % op..
men køb en håndfuld dyser i ca størrelsen og prøv, de koster ikke alverden??

--
MVH
Michael Frederiksen
Honda SFX
ICQ: 121663556

Kommentar
Fra : Tutbenne

Dato : 12-10-02 15:06

Hvis det er spray maling du vil bruge skal udstødningen helst ligge 3-4 dage før du køre på den! så holder det bedst! hvis du sætter den på med det samme og køre på den så skaller det af.