/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sony Ericsson t610
Fra : kasparbusch
Vist : 239 gange
50 point
Dato : 02-09-03 01:07

Jeg er ved at se på ny mobil og har en gl. t68i. Er t610 et godt valg, eller skal jeg vente til mere interesante tlf. dukker op ? Jeg ligger vægt på Bluetooth, god skærm, kamera, polyfoniske ringetoner, hurtig menu og andet lir t68i ikke har. Erfaringer med t610 modtages meget gerne...

mvh

Kaspar

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 02-09-03 08:21

Jeg ville vente til Z1010 kom ud på markedet om ikke ret så længe. Den er spækket med det seneste lir som kan få alle mobilbrugere til at komme i bukserne...
Du kan læse mere om den på denne side ved at klikke på Z1010 fanebaldet:
http://www.sonyericsson.com/3gsmworldcongress/

Kommentar
Fra : hornbech

Dato : 09-09-03 21:52

Jeg har lige skiftet til en T610 fra en 68i og jeg må sige at jeg var egentlig tilfreds med 68i'ern men efter jeg har fået den nye kan jeg godt se at der er kæmpe forskel. Du vil opdage det allerede når du får den i hånden, så vil du kunne mærke at den er mere robust og software er den også bare bedre. For at få det maksimale ud af det det den kan så skal man anskaffe sig en bluetooth adaptor til pcen. og ang Z1010'ern så går der stadig et stykke tid til den kommer, og der er 3 væsentlige ændringer 1: memory stick, ok det ville være rart 2: den er todelt, altså bliver klappet sammen, det er ikke noget der siger mig noget 3: der er et camera mere til videokonference, dette understøttes ikke af særlig mange tele selvskaber endnu og det kræver jo at du har en ven som også kan modtage videokonference.

Kommentar
Fra : ja9118

Dato : 12-10-03 17:22

ja ja alt det her ved jeg jo!!!!!! LOL det ved alle jo og alle ved hvad lol står for

Kommentar
Fra : padde_dk

Dato : 25-02-04 15:45

T610 er et fremragende valg. Det er smart, kan det den skal og er ikke prangende.
Den er ved at blive almidelig, hvilket i øvrigt også er en form for tyverisikring!