/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Kortlæser - PC låser
Fra : SDL
Vist : 287 gange
100 point
Dato : 01-09-03 15:35

Jeg har en Asus 6in1 kortlæser monteret i en 5,25" box. Når jeg har skiftet kort 2-3 gange låser min PC/W2K sig helt. Jeg kender problemet fra andre kortlæsere også, men ved ikke hvad det kan skyldes.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 100 point
Dato : 01-09-03 18:03

Hvis du er tilkoblet din kortlæser via stifinder, kan den finde på at blive "sur" når den ikke kan finde de filer som nu er væk. Værst kan det være hvis du også har åbnet/arbejdet med filerne. Sådan er det på min kortlæser APACER.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : SDL

Dato : 03-09-03 13:28

Tak for svaret emesen.
Jeg har vist selv fundet svaret. Højreklik på drevet inden kortet tages ud, så virker det hver gang!!!!!!

Kommentar
Fra : SDL

Dato : 03-09-03 13:37

ups - ja, altså højreklik og tryk så "skub ud" før kortet fjernes