/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
bygge en mur
Fra : mimo
Vist : 623 gange
20 point
Dato : 01-09-03 12:17

vi vil gerne have en halvmur rundt om vores terrasse? Kan man selv lave sådan - og HVIS hvad skal man så huske/tage højde for/sørge for..

Mimo, Haderslev

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 01-09-03 16:39

det kan du sagten..!

sokkel: 30cm bred - 90cm dyb (frostfri dybde)

En radio hvis du går alene..!

der er ikke så meget i det, bare kom i gang inden det bliver for koldt

GO' arbejdslyst

Mvh

Solgaard

Accepteret svar
Fra : solgaard

Modtaget 20 point
Dato : 01-09-03 16:42

så kunne du jo når du alligevel skal i gang - bygge en grill ind i halvmuren..! (bare et forslag)

Mvh

Solgaard

Godkendelse af svar
Fra : mimo

Dato : 01-09-03 17:43

Tak for svaret solgaard.

Kommentar
Fra : F.E.Larsen

Dato : 01-09-03 18:09

Hvilken materiale påtænker I at bygge muren med?, og hvor lang bliver den længeste vægflade?. Der skal måske tages højde for stabiliteten af muren som danner grundlag for konstruktionen, alt efter hvilken type materiale muren bygges af samt max. længde pr. vægflade.

Kommentar
Fra : badass11

Dato : 05-11-03 17:41

det var nok rart méd lidt flere oplysninger

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 05-11-03 18:12

hvilke oplysninger vil du gerne have.?