/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
spec ops 2
Fra : michaelveilehansen
Vist : 379 gange
50 point
Dato : 31-08-03 14:34

jeg har win xp,og kan ikke installere spillet,er der en /nogen der ved årsagen

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 31-08-03 14:56

er det cd-key der ikke virker eller kan du bare ikke køre spilet for hvis det er det så vil jeg gå til butiken hvor du har købt det og lad dem prøve det af. men hvis det er lang tid siden du har fået spilet kan jeg godt se at det er noget bras.

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 31-08-03 15:02

nej det er ikke cd-key,men da jeg havde win 98,var der ingen problemer.
nu får jeg af vide at "setup did not detect your cpu"og"setup did not detect secondary videocard"

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 31-08-03 15:16

det lyder sku" mærkeligt michael jeg har ikke selv haft problemer med spil før i dette sammen hæng men jeg har lige været inde på en side www.ggb.dk der stod der noget om spilet spec ops 2, jeg kunne se at der var en masse fyre der spiller det der kan man også chatte sammen, men kender du www.google.dk der kan du næsten søge om alt ting. Lad mig se om du finder noget jeg vil gerne hjælpe til
H Tom

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 31-08-03 15:26

jo jeg kender google , og bruger den tit,men lige nu ved jeg ikke hvad jeg skal søge

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 31-08-03 15:36

glem alt om ggp.dk der var jeg ligt for hurtig med minder du er til rollespil

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 31-08-03 15:43

har været inde og se..ikke lige det ,nej

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 31-08-03 15:50

nej det var ej" hurtighed længe leve, der må da være noget vi kan søge under, det kunne også være rart for andre hvis de/jeg løb ind i samme problem

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 31-08-03 16:06

det har du nok ret i,men jeg tror det er noget med min pc at gøre

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 31-08-03 16:16

det kan jo godt være en mulighed, jeg har win-xp og den kører uden problemer og jeg endda flere spil indstaleret på den hele 4 stykker og det er da store spil som man nu klader det såsom diablo2+expan-warcraft3+expan -c&c generals -divine divnity

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 31-08-03 16:28

jeg har osse selv store spil på ...rtcw og splinters cell.. og andre de virker ok

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 31-08-03 16:52

jeg var fandt lige denne her www.strikeforce.dk der er noget om problemer med at installere spil eller www.sslug.dk hvor du kan sende en en mail om de installerins problemer man nu har.hvis det ikke er noget må jeg gi" mig fortabet
h Tom

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 31-08-03 17:01

oki det vil jeg prøve..du skal ellers ha tak for hjælpen

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 31-08-03 17:28

det var så ligt jeg håber så det næste spørgsmål du har bliver om hvor længe man koger et æg