/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Formatering af kort til DigitaltKamera?
Fra : Currant
Vist : 560 gange
50 point
Dato : 31-08-03 10:18

Hejsa...

Jeg har været så usmart at komme til at formatere mit kort til kameraet... Det sad i kortlæseren, da jeg skulle ominstallere min computer... Nu har jeg kommet til at formatere den til FAT og det synes mit kamera tilsyneladende ikke om...

Kameraet er et Olympus Camedia C-2020 Z...

Kan jeg gøre noget for at redde kortet?

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 31-08-03 10:56

Mit eget kort viser sig som grunlæggende FAT i disk håndtering,du forrmaterer vel kortet hver gang du sletter det?el hur.Men jeg må indrømme jeg ikke forstår spgm.Kan cameraet ikke læse kortet?
Mit kort er da ligeglad med om jeg lægger filer fra Fat 32 el NTFS på det
Mvh Ole

Accepteret svar
Fra : wal

Modtaget 60 point
Dato : 31-08-03 11:14

Hej du kan prøve at sætte dit kort i din computer, copyer fx, et billede, eller skriv en lille text. Formater kortet. Sæt dit Kort i kameraet, tryk på formater kort. Sluk kameraret, tag kortet ud . Sæt kortet i , og nu skulle det virke.

Godkendelse af svar
Fra : Currant

Dato : 31-08-03 11:32

Tak for svaret wal. Det virkede ligefrem helt godt!