/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
T310 og USB???
Fra : floyd
Vist : 482 gange
20 point
Dato : 29-08-03 22:45

Hej.

Jeg har købt et USB datakabel (dcu-11) Til min S-E. T310..
Jeg har prøvet at downloade flere forsk. slags software til min PC. men lige meget hjælper det.... Jeg kan ikke få noget af det til at virke.... Programmerne kan simpelthen ikke finde min mobil...?
Så er det jeg spørger de ærede medlemmer af Kandu.dk om HJÆLP!!!!!!
Er der nogen af jer der kender noget software som i har prøvet med sucses.....?
Der skulle ikke være noget galt med USB porten...........

PFT....

Accepteret svar
Fra : wal

Modtaget 30 point
Dato : 29-08-03 23:14

Hej du kan prøve at deaktiverer din USB port. Genstart windows, der efter aktiverer din USB port.

Kommentar
Fra : floyd

Dato : 29-08-03 23:35

Tak for tippet... Men desværre så gav det ikke noget resultat.....
De prg. jeg har downloaded, ser ud til at skal bruges sammen med en com. port....??
Mon der noget specielt software til USB. ????

Godkendelse af svar
Fra : floyd

Dato : 29-08-03 23:40

Tak for svaret wal.

Kommentar
Fra : wal

Dato : 29-08-03 23:55

Ok. prøv og se om der ikke følger en driver CD med telefonen.Ps bruger du windows XP. Skulle den finde den selv. Jeg mener også din mobil, skal værer tænt inden du starter WINDOWS.

Kommentar
Fra : floyd

Dato : 03-09-03 00:00

Efter en rum tid, så virker det.... (med nogle prg.) Sendfile osv.... Jeg prøvede at deaktivere usb-porten igen og igen..... og pludselig.... så var den der....!!! Tak WAL...