/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Til "Kashmir_Fan"
Fra : ram2
Vist : 607 gange
100 point
Dato : 29-08-03 15:29

>Kashmir_Fan

Jeg kan se at du lige er ankommet til Kandu. Vil anbefale dig at læse afsnittet ”Kom godt i gang” øverst i venstre kolonne på Kandusiden. Under Tips og Trick står det bl.a.:

[citat]
Ved at skrive tips, får kandu.dk opsamlet en hel vidensdatabase, som kan bruges af alle. Det gør det nemmere for alle brugere at finde frem til en løsning på deres problemer.
[/code]

Disse tips du på 1 dag har skudt af, er temmelig malplacerede og helt uinteressante, og til irritation for størstedelen af brugerne på Kandu. Den meget snævre personkreds du henvender dig til, kan du evt. nå ved at skrive et spørgsmål under musik.

F.eks.:
Er der nogen der kender dette???
Coldplays Trouble Tab < Nem
Kasmir"s the story Jamie Fame Flame Tekst!!"

Mvh
Ram

Accepteret svar
Fra : Kashmir_Fan

Modtaget 100 point
Dato : 29-08-03 22:21

ok...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-08-03 22:28

Hyg dig på Kandu og bare spørg hvis der er noget du er i tvivl om.

Mvh
Ram

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 29-08-03 23:27

Tak for svaret Kashmir_Fan.

Du får lige lidt ekstra point.

Mvh
Ram