/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Lejlighed i odense
Fra : Geep
Vist : 791 gange
590 point
Dato : 28-08-03 10:31

Er vi så heldige at der er nogen der kan hjælpe min kæreste og mig med at finde en lækker 3 værelses lejlighed centralt i odense til rimelige penge...
Vi er begge studerende, rygere og har været sammen i 4 år.
Vi kigger dagligt på boligportalen og lignende...
Det vi leder efter er noget der er på 60m2 eller større, helst tre værelser, til en 3000-4000 kr om måneden og med en central beliggenhed i odense...

Vi drømmer begge om bjælker i loftet og en altan, men alt er relativt...

Taknemmeligheden ville ikke kende grænser hvis der er nogen som kan hjælpe

Hund og Bech

(hundogbech@galnet.dk]

Accepteret svar
Fra : hedefelt

Modtaget 590 point
Dato : 01-09-03 22:23

Her lige et par tilbud fra søndagsavisen (stiften)

Lejlighed Damhusvej Od, 3-vræ på 70M m hårde hvidevarer. Leje pr. måned kr. 4500 deb. 3 mdr. leje
tlf 2721 0786
Prins. maries Alle, sturelejlighed, odense C
78 m, 2 stuer, soveværelse, åbent køkken med opvaskemaskine, bad, dejlig stor terrasse og have. Vaskemaskine og tørretumbler. Udlejes pr. 15/9. Leje 4500 pr. måned incl 500 a7c varme. 3 mdr. dep.+ 1. mdr leje
Billet Mrkt. 956280 modtager fyens stiftstidende, blangstedgårdsvej 4, 5220 Od. SØ
Odense C
I velfungerende ejendom tæt på Odense Banegård center, udlejes 2. stk. 2værs lejligheder på 78 og 89 kvm. mdl. leje kr. 4.132,27 og kr. 5.508,36 + forbrug
Besigtigelse finder sted søndag aften kl 18.00- ring efter kl. 12.00 og hør nærmere på 6611 2055
Kragsbjergstrædet, Odese C
Nu starter udlejningen af 42 nye spændende boliger med allerbedste beliggenhed i Odense, tæt på city.
Der udlejes 2,3 og 4 vær. lejligheder fra 45-100 m
Priser fra ca. 3500 - 6400 escl. forbrug. indflytning er begyndt
Fremvisning af prøvelejlighed i dag kl. 17.00 indgang på kragsbjergvej over for nr. 25
togt ejendomme
tlf. 20145168

ikke mere i denne omgang, køb stiften søndag morgen - der er som regel en pæn stak lejligheder i alle prisklasser

Michael

Kommentar
Fra : Geep

Dato : 04-09-03 13:12

Mange tak for dit svar...
Desværre var der ikke noget af det der var brugbart, men det var en god ide at købe stiften på søndag...

Hund og Bech

Kommentar
Fra : alfer

Dato : 08-09-03 21:40

Det kan godt være svært at finde noget at bo i i Odense. Prøv med en annonce i stiften eller lokalbladene, det har før givet pote. der er eks. i vores område et blad det hedder "kureren" hvor der af og til er sådanne annoncer i. Området er omkring Ruggårdsvej med postnummer 5000 Odense C. du skal bare sende din annonce til : Kureren@hotmail.com næste deadline er den 21 september 2003. held og lykke.

alfer

Godkendelse af svar
Fra : Geep

Dato : 03-06-04 15:44

Tak for svaret hedefelt.
Du kan nok ikke engang huske at have svaret da det så småt er ret længe siden, jeg havde helt glemt at lukke tråden igen. Vi fandt en rigtig lækker lejlighed på overgade i stiften..

Geep