/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
killinger
Fra : sav.
Vist : 491 gange
50 point
Dato : 28-08-03 09:09

Er der nogen derude som evt. er interesseret i en kattekilling ? Jeg har to hankatte (mister og Vaks) som søger nye hjem. De er født den 30/6 og er nogle dejlige sunde og trygge katte. De er vant til at være både ude og inde og er absolut renlige. De skal bo et sted hvor de bliver en del af familien, hvilket de er her.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-09-03 13:33

Prøv www.vildkat.dk
Eller sæt dem i den blå avis, men husk at tage penge for dem, og ikke bare et eller andet symbolsk beløb. De skulle jo nødig gå til nogen der ikke vil have dem mere ende en uge eller to - eller til dyreforsøg.
Evt. kan du prøve inges kattehjem eller dyrenes beskyttelses internater. Inges kattehjem har dog kun nogle små bure, de er i, indtil de bliver solgt, i hvert fald i Næstved.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : M_S

Dato : 05-10-03 17:50

Ja den blå avis er et godt sted der fandt jeg også selv mine katte.
Inges kattehjem har jeg også købt en kat hos og også i Glostrup sidder kattene i små bure... det undre mig lidt... synes faktisk det er synd, men hvor skal de ellers gør af dem?

Held og lykke med det...

Kommentar
Fra : sazzy

Dato : 06-10-03 22:05

Du kan evt. osse sætte en annonce op i det nærmeste supermarked med billder af kattene, det kender jeg nogle der gjorde og de fik svar efter 3 dage. Prøv det! held og lykke!