/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Tips ?
Fra : food_life
Vist : 462 gange
20 point
Dato : 17-01-02 16:05

Jeg troede at det var tips der skulle indmeldes under tips? - og ikke opskrifter! Ellers vil jeg da godt indsende et par hundrede!

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 30 point
Dato : 17-01-02 16:12

Hej food_life
Giver dig fulstændig ret
jeg vil da også gerne indsende et par hundrede opskrifter-sikke en masse superpoint man kunne få
en opskrift har ikke meget med et tip at gører
Mon ikke man skulle prøve at sende Kandu en lille email om dette
MVH Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 22-01-02 14:12

Hej igen
Jeg sendte en email til kandu om dette-og jeg fik følgende svar tilbage
Hej Brian
Jeg giver dig ret i, at der er kommet et par useriøse tips inde under madlavning, havde det da bare været madopskrifter. Heldigvis får tippene også karakter derefter, det viser bare at systemet virker, så folk ikke bare får point for hvad som helst.

Med hensyn til tips, så er det ikke os som bestemmer hvad der er et tip, og hvad som ikke er. Det er dem som giver point, og folk giver heldigvis ikke point for useriøse tips.
Med venlig hilsen
Søren Jensen

(Servicemedarbejder)

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 22-01-02 16:36

Så ved vi det!