/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Help til WoldCraft 3 ???
Fra : NeoNmaN
Vist : 495 gange
220 point
Dato : 26-08-03 18:31

Haiii all skal bruge noget help til worldcraft 3 kan ikke finde ud af at sættet det op ! er der nogen der har en goudi eller såden noget ! og nogen der kan lære mig det ! for har en clan og vil godt lave min egne trænings baner til mit team !!

//Daniel

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 27-08-03 15:57

hvis det kan hjæle så prøv www.blizzard.co.uk om der står noget der, det kun jo være
H TOM

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 28-08-03 09:59

ikke warcraft 3 men woldcraft 3 ! en map editor til CS